貪勝不知輸 反對派咎由自取
貪勝不知輸 反對派咎由自取

全國人大會議日前通過完善香港選舉制度嘅《決定》,下一步,按照中央嘅思路同原則,香港政制改革勢在必行。香港有反對聲音質疑,人大決定係令香港「民主倒退」、「打壓反對派」云云。但廣男首先想問一句,中央喺香港推行「一國兩制」,唔通係想見到或者令到香港「民主倒退」咩?香港之所以有今日呢個局面,大家不如反問下,係邊啲人「成功爭取」?

 

中央早說明普選的目標及方向

 

呢個問題,令廣男記返早幾日,前基本法委員會前副主任梁愛詩嘅一句說話,大意係中央按照香港嘅情況推進選舉制度,一直希望香港嘅民主向前發展,但問題在於過去廿幾年嚟,香港自己一直無做好,所以依家就要重回正軌。而且其實喺1989年,由基本法起草委會員公布嘅《基本法》草案入面,就提出行政長官同立法會產生辦法,按實際情況同循序漸進原則,最終達致普選產生的目標。中央嘅立場一早講得好清楚,係想香港嘅民主可以向前走!

 

問題嘅關鍵在於,過去香港提出過幾次政改,反對派經常提出不切實際、甚至違反《基本法》、根本無法達成嘅要求,例如特區政府2005年嘅政改方案,提出增加選委會人數、立法會議席,反對派議員不滿政府無提出「普選時間表」,最終方案喺立法會遭否決;到2007年,全國人大常委會作出《決定》,明確香港可於2017年先普選特首,之後再普選全體立法會議員,即係已經有明確嘅時間表同路線圖,但係反對派仍然唔收貨。據報道,民主黨創黨主席李柱銘喺呢個問題上,仲話過「我認為香港有條件馬上實行民主,為何一定要等10年?」

 

反對派叫價脫離現實

 

2009年,特區政府提出新政改方案,反對派就喺翌年搞所謂嘅「五區總辭 變相公投」,要求2012年實現「雙普選」;至2014年特區政府啟動政改首部曲,但之後反對派發起「違法佔領」,逼中央接受佢哋提出所謂嘅有「公民提名」普選特首方案,但「公民提名」根本係違反《基本法》。最終,政改方案又一次被拖垮。


事實上,中央一早講清楚咗香港政改嘅原則,仲明確提出咗普選路線圖同時間表,原本,香港有機會分別喺2017年同2020年普選行政長官同立法會議員,只係班反對派不斷提出不切實際同不能實現嘅要求,要「即刻普選」要「公民提名」…香港今日點解搞成咁?反對派係咪真係想香港有民主?請反對派睇完上述事實,自己答多次!


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

57
好正
10
心心眼
15
好好笑
7
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • shuyicai58@gmail.com
    shuyicai58@gmail.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    准是那只浙江江苏没有教养没有素质老脸皮周恩来硬撞伤'啊啦'
    • shuyicai58@gmail.com
      shuyicai58@gmail.com
      2年前
      0 回應 檢舉
      叶老头咩?!
      • 1140204
        1140204
        3年前
        1 回應 檢舉
        这些全部都是所谓民主和泛民他们自己做出来要国家修定国安法和選举制度!

        沒有更多評論

        沒有更多評論