抗爭未死 何必潛逃?
抗爭未死 何必潛逃?

大家諗下,如果外國勢力要借香港打擊中國,最有效、最低成本嘅方法係咩?就係不斷聲援香港嘅黑暴分子,甚至「送高帽」俾黑暴分子,令佢哋自豪地繼續「反中事業」。今日廣男睇新聞,見到《生果報》報道指美國非政府組織「自由之家」日前頒發自由之家年度獎項(Freedom House Annual Awards),「香港民主運動」係獲獎嘅三個單位之一,由流亡英國嘅前香港眾志創黨主席羅冠聰代為領獎;羅冠聰係網上領獎活動上表示「抗爭未死,仍有很多人前仆後繼地為香港民主付出努力奮鬥」。抗爭未死?如果抗爭未死,點解羅冠聰呢啲「抗爭領袖」要潛逃海外?講真,自己就著咗草,又何必再去「鼓勵」抗爭,「渡人」做炮灰呢?


國安法後政客退的退、縮的縮


對於羅冠聰以至《生果報》都強調抗爭未死,廣男首先想講,唔好呃人啦!喺《港區國安法》立法、實施前後,攬炒派陣營嘅政客縮嘅縮、退嘅退,潛逃嘅潛逃,黑暴嘅街頭「力量」又銳減,抗爭點樣「未死法」?聲稱「抗爭未死」或者「可繼續抗爭」,客觀效果就係政客繼續喺「安全位置」煽動他人,而相信佢哋嘅黑暴支持者,就成為政客反中亂港嘅炮灰。廣男覺得,羅冠聰呢番話就有如「政客的綿裡針」,信佢嘅人可能「中咗招」都未知咩事。


作為一個反中分子,羅冠聰當然亦不忘借機抹黑中國,報道指佢聲稱「中國不但從未邁向民主,反而倒行逆施,不斷滲透,希望瓦解西方民主體制」,此話當真?廣男真心想問下,中國幾時想要「瓦解西方民主體制」,睇返近年發生嘅種種事情,好似係西方想「瓦解」中國多啲喎,羅冠聰崇洋唔緊要,但請唔好顛倒是非!


西方「加持」 讚揚黑暴


喺同一報道,廣男見到美國國會眾議院議長佩洛西表示「年輕的香港示威者在一年多以來展現的抗爭勇氣,與不尊重法治的懦弱政府形成鮮明對比」、美國共和黨籍參議員魯比奧稱「香港有那麼多人勇敢冒極大風險發聲對抗北京,美國人深受港人的勇敢和遠見啟發」,呢啲美國政客所讚揚嘅人,包括打砸搶燒嘅暴徒嗎?其實,自由係一回事,但如果因自由而施行暴力,咁已經係扭曲自由嘅界線了!


圖片來源:RTHK、中通社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk



11
好正
5
心心眼
11
好好笑
4
令人傷心
17
嬲爆

評論