【短片】【笑聞一分鐘】踎監生活唔惡劣?趙恩來鋸木整櫈好享受?

//講到監倉居住環境咁好,不如住耐啲啦!//



奇聞呀!奇聞呀!有個人踎監踎到進入化境,樂在其中簡直係萬中無一!
講緊嘅喺呢個前支聯會常委兼荃灣區議會前區議員趙恩來,之前因為六四非法集會案,被控非法煽惑他人參與未經批准集結等罪成,要踎監8個月,去咗赤柱白沙灣懲教所服刑。

佢嘅社交媒體上傳咗佢早前獄中寄出來嘅信,佢喺信度話,每日面對赤柱無敵海景入睡,人生幾何?喂喂喂!相信鄒幸彤聽到都羨慕死啊!

佢話最唔習慣係同外界斷絕聯繫,同呢度嘅健康餐喎!哇哇哇!唔通你仲想大魚大肉咩?你一時又話希望成功減磅,講緊咩啊?

佢又話難得係牆內能夠安靜閱讀,每日鋸木造櫈嚟打發時間又唔洗聞二手煙,晒命咩!有咁多安靜時間,不如用嚟自我反省吓啦!唔好忘記你踎監係俾機會你學曉重新做人,唔好再搞亂香港呀!



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
5
心心眼
13
好好笑
1
令人傷心
3
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    這是誘騙自己友覺得坐牢是享受和沒什麼大不了!
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • 龙一吟
        龙一吟
        2年前
        0 回應 檢舉
        慳番啖口水啦!癈人不會有良知。

        沒有更多評論

        沒有更多評論