「淺到一個點」的考題 你識答幾條?
「淺到一個點」的考題 你識答幾條?

先考大家幾條中學程度嘅歷史題:

 

A:解釋香港經濟的特色及推論1930年代香港和內地的關係;

B:解釋1990年代中國社會主義現代化及經濟現代化的特色,及推動經濟現代化的因素;

C:分析1971至97年間香港在亞太地區擔當的社會、經濟及文化特色。

 

以上三條,係今年中學文憑試歷史科嘅部分考題,廣男想問大家,你識答幾條?如果唔識答、或者答得唔夠好,唔係因為題目難,而係你水平差,因為根據前任考評局評核發展部經理楊穎宇嘅講法,呢啲題目「淺到一個點」。

 

又潑文憑試污水?

 

楊穎宇何許人也?冇錯,就係果位喺佢任內出現「1900-1945年間,日本為中國帶的來利多於弊?」考題嘅考評局前人員。喺佢眼中,今年嘅出題者「好唔掂」,試題「異常地淺」、「缺乏讓學生展現能力的空間,將令太多人取得高分」;同佢有相近睇法嘅,仲有教協理事、歷史科教師張往,佢形容有啲題目嘅問法,係「倒退二、三十年」,反而「較重要的政治發展卻沒有出題」。其實,廣男反而想先問下,佢哋究竟係從教育角度出發、定係基於政治立場發表意見呢?又想潑文憑試污水?

 

老實講,廣男冇睇過上述試題所附嘅參考資料,亦都唔知道今年嘅考生係咪亦都覺得「淺到一個點」,但令人唔理解嘅係,少咗所謂政治敏感題目,係咪就等於「淺白」、「好唔掂」或者「倒退」呢?就例如「推論1930年代香港和內地的關係」、分析「香港在亞太地區擔當的社會、經濟及文化特色」,單睇字面,廣男覺得其實好考學生嘅歷史基本功同分析、論述能力,想答得好或者攞高分,真係咁容易?

 

少了考政治就是「倒退」?

 

仲有,我哋講開歷史或者歷史科,所謂「政治重要」,廣男認為好多時係出於某部分人嘅「刻板印象」,但就往往似乎忽略咗經濟問題先係重點,就如馬克思主義中嘅底層結構,其實亦都係講緊經濟一樣。廣男想講,如果有啲人覺得考「經濟問題」多咗、冇俾機會考生「講多啲」政治就係「倒退」,咁其實呢啲人本身係咪政治病上腦呢?

 

廣男總覺得,考試嘅目的,在於檢驗學生嘅學、同老師嘅教;而教育嘅重點,應該係培養學生有正確嘅認知,香港教育過往嘅種種積弊,好大程度上就係因為受到太多政治化、激進化嘅影響,如今香港社會要回復正軌,教育更加係重要一環,校園之內、公開考試亦一樣。


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

36
好正
9
心心眼
6
好好笑
3
令人傷心
5
嬲爆

評論

  • shuyicai58@outlook.com
    shuyicai58@outlook.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    层中层男有着暧昧不清的性关系不以为耻。
    • shuyicai58@outlook.com
      shuyicai58@outlook.com
      2年前
      0 回應 檢舉
      流氓腔女警官'冒牌范冰冰' 在警局做手脚落假文件贪财十九亿五千元并与多个高
      • Happy21
        Happy21
        2年前
        0 回應 檢舉
        :+1:

        沒有更多評論

        沒有更多評論