《生果報》將「武漢肺炎」「清零」?
《生果報》將「武漢肺炎」「清零」?

睇得《生果報》多,大家都知道,呢間「媒體」從老闆到下屬、以至辦報「做新聞」嘅風格,不嬲都係好自稱「有骨氣」嘅…所以當囍雨聽到坊間有傳,近日《生果報》內部有通知,提醒啲記者、編輯注意勿再使用「武漢肺炎」字眼同Tag(標籤),而全部改為「最新疫情」、「疫苗接種」時,囍雨第一反應就係「冇可能、唔相信」。講真,「武漢肺炎」字眼喺《生果報》上用咗幾耐,大家又唔係唔知;《生果報》有幾「堅定地」反政府、抹黑內地以至攻訐中央,大家亦都心知肚明,你話,邊有可能突然間喺一個「四字詞語」上面咁容易「跪低」?


抱住半信半疑同求證嘅態度,囍雨今日真係揭嗮成份《生果報》,仲特登搵咗有關疫情嘅新聞嚟睇,咦,原本覺得冇可能、完全不可想像嘅事情,真係發生咗!囍雨喺度摘錄幾句俾大家睇下,例如:「澳紐去年3月開始爆發COVID-19疫情後」、「本港疫情反覆」、「再多一人接種COVID-19疫苗…」等等,俾囍雨嘅感覺係,《生果報》喺相關字眼上,避得就避;實在避無可避,就夾硬以英文「COVID-19」代替,但又始終唔肯好似其他中文媒體,直截了當用「新冠病毒」或者「新冠肺炎」字眼。


一邊棄用 一邊「不言棄」?


據聞,唔單止《生果報》係咁,就連台灣嘅《生果報》、甚至過去堅稱「武漢肺炎」正確嘅專欄作者,依家亦都全部轉軚;唔通——「武漢肺炎」真係一夜之間悄無聲息地喺《生果報》率先「清零」?


嗱,公道啲講,如果《生果報》真係有心改弦易轍,大家應該讚下佢;但囍雨始終有啲保留,因為奇就奇在佢轉變得「悄無聲息」。囍雨做過報館,好明白但凡白紙黑字印得出街嘅嘢,即使一個字眼,背後亦都代表住報社嘅立場,但依家《生果報》「轉軚」咁大件事,點解又完全唔見佢有任何解釋或者說法嘅呢?尤其《生果報》今日仲自己刊登咗全版廣告,標題係「蘋果人不言棄 無懼踢爆黑幕」,但就咁放棄「武漢肺炎」、放棄踢爆「武漢黑幕」?唔矛盾、唔諷刺咩?


其他黃媒會跟住「轉軚」嗎?


所以唔好怪囍雨「諗多咗」,依家《生果報》「轉變」得咁神秘兮兮,究竟係真心「好自然地」改變立場、定係內裡仲有其他古怪嘢?呢層真係要再睇定啲先;不過睇都好,起碼表面上,作為反對派喉舌嘅《生果報》已經棄用「武漢肺炎」字眼,囍雨就諗,咁其他黃絲黃媒,又會唔會跟隨其後、有所轉變呢?


唉,呢個世界,真係「無奇不有」;連《生果報》轉軚呢啲難以置信嘅嘢都會成真,之後又會唔會仲有其他同樣不可想像嘅事情發生?例如,正被起訴嘅《生果報》嘅老闆黎智英會唔會都「有所轉變」、轉為「污點證人」?囍雨都係諗到邊、講到邊啫…


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

16
好正
6
心心眼
13
好好笑
0
令人傷心
3
嬲爆

評論