謎底揭開:許智峯真的走佬
謎底揭開:許智峯真的走佬

身負三宗案件、九宗控罪嘅民主黨前立法會議員許智峯,日前「突然」現身丹麥哥本哈根,雖然佢向外聲稱自己只係去每年一次嘅外訪、討論嘅係「氣候變化」議題,但當地嘅反對派國會議員就相當誠實,向媒體表示要利用許智峯此行「以華制華」,許智峯亦隨即被質疑可能觸犯《港區國安法》,兼有藐視法庭之嫌。最神奇嘅地方係,有報道指許智峯嘅父母、妻子同兩名幼年子女喺噚晚搭飛機離港,到底許智峯係咪帶同一家人「潛逃」呢?大家唔使再估估下,執筆之時,原來許智峯已經透過facebook正式宣布流亡!


曲折離奇嘅「外訪」


講起許智峯潛逃一事,之前佢仲一直有自己一套講法,但囍雨就覺得當地反對派國會議員Uffe Elbaek嘅說法非常值得參考。據傳媒報道,Uffe Elbaek聲稱,「出於公民抗命而虛構三日有關氣候變化的訪問行程,實際上,許智峯此行將會見國會外交事務委員會及對華鷹派的丹麥前首相Anders Fogh Rasmussen」,仲話「安排虛構(fictitious)的會面行程來製造煙幕,迫使執政黨採取行動協助香港,及重新考慮整套對華政策」,即係話,許智峯去丹麥,根本就係勾結外國勢力!


其實任何人只要用常理諗諗,一個已經唔係立法會議員嘅「中西區區議員」,無端端點會要去北歐「外訪」呢?仲要係講「氣候變化」?!依家許智峯終於親自證實:「我剛結束一連三日的丹麥外訪,在此正式宣布流亡,並退出香港民主黨,暫別香港。」但佢話自己「流亡決定倉促」,大家信唔信?囍雨想講,許智峯「倉促」到可以安排埋「外訪」、安排埋家人漏夜都要坐飛機離港,都真係有嗮舖排!至於佢講到自己「永遠不會移民…我的家只有香港…我必定會回家,在光復後的香港」,講咁多,其本質咪一樣係掉低手足自己走佬!扮咩悲情啊!


名人可潛逃 無名者入獄


經歷過羅冠聰、黃台仰等人潛逃在外嘅「經驗」,加埋今次許智「走佬」事件,囍雨覺得當中最大嘅意思,莫過於攬炒派當中,有名有姓嘅政客潛逃,就受到外國勢力「熱烈歡迎」,而其他「無名無姓」嘅黑暴分子,大部分只好乖乖地等待入獄,有啲就算成功潛逃,例如五名去咗台灣嘅黑暴分子,都可能受到冷待,甚至「下落不明」,真係「同是黑暴同路人」,命運卻大大不同。


最後囍雨想講,法庭准許許智峯以公務理由離港,即係明俾機會佢「著草」!呢個司法問題真係值得深思!


原圖:文匯報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

23
好正
2
心心眼
13
好好笑
3
令人傷心
10
嬲爆

評論