戴耀廷仲話攬炒合憲合法?
戴耀廷仲話攬炒合憲合法?

當囍雨睇到戴耀廷出咗篇文章,題目叫做《立法會議員可以反對行政長官嗎?》,就知道條友「窄窄地」,寫啲嘢實有古怪;果然,佢由《基本法》第49條寫起,講完一大堆關於《基本法》嘅分析,就得出「立法會過半數議員否決財政預算案,不是香港憲制安排下立法會議員反對行政長官的獨例」、「稱民主派為反對派,這與基本法的憲制設計是相符的,因基本法已預設了憲制的角色給反對派。反對派的『天職』就是反對」,大概意思,就係為攬炒派嘅立法會「35+」、攬炒議會計劃提供「法律基礎」;不過,囍雨想講句,攬炒立法呢件事,唔係戴耀廷按《基本法》字面解釋咁簡單囉!

 

未見預算案 先表明否決

 

對於戴耀廷對憲法嘅認識,囍雨絕對唔會懷疑,因為呢個係佢「專長」,囍雨以前睇法律書,亦睇過戴耀廷寫嘅篇章;不過,戴耀廷純用字面去解釋《基本法》,然後想「合法化」攬炒議會、講到行為不構成觸犯「港區國安法」咁,囍雨就覺得有問題,根本原因在於,財政預算案嘅內容都未有,攬炒派就話要否決,擺到明要癱瘓議會甚至逼特首落台,咁明顯係有阻撓、破壞政權機關履行職能嘅用意,有冇觸犯「港區國安法」,絕對值得商榷。

 

再進一步地去講,如果有攬炒派政客涉嫌違反「港區國安法」而被檢控,法庭除咗睇被告嘅言行,亦會睇埋成件事嘅脈絡,以及考慮被告嘅動機;關於呢一點,其實戴耀廷喺佢嘅《真攬炒十步》文章已經寫晒出嚟,其中包括否決預算案令政府停擺、香港社會出現街頭抗爭同血腥鎮壓,之後要引發西方國家對中國實施制裁,繼而「攬着中共一起跳出懸崖」,之後嘅事,戴耀廷仲稱係「超出香港界線」、「不能預見的」。將攬炒派35+計劃,同埋戴耀廷嘅《真攬炒十步》擺埋嚟一齊睇,其實似係想撼動甚至顛覆政權!

 

戴耀廷由明轉暗

 

戴耀廷煽動他人抗爭嘅套路,萬變不離其宗,只係因為「港區國安法」,而將本身「畫公仔畫出腸」嘅嘢,講得比較隱晦啲咁解,最終目的,大家都心照不宣。囍雨好奇,戴耀廷之前唔係好堅決咁公布要減少包括攬炒派初選嘅工作,要多啲專注喺學術咩?原來所謂專注學術,就係用學術嘅外衣去「合理化」攬炒工作?睇嚟無論社會點變,戴耀廷「反動之心,始終不變」。 


原圖:中央社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

10
嬲爆
1
唔係呀哇
6
搞笑咩

評論