心酸的家書
心酸的家書

所謂「每逢佳節倍思親」,每逢節日,大家都會想自己可以留喺家人身邊;噚日係母親節,係大家陪伴母親、向母親致敬嘅大日子。喺台灣開餐廳、「庇護」香港流亡台灣青年嘅「保護傘」,就喺Facebook專頁(保護傘 Aegis)貼出「在台抗爭者」親筆寫下嘅心聲,睇完呢啲心聲,大概只有一個反應,就係心酸 … 呢班後生仔,本來唔需要、亦唔應該流亡台灣淪為「棄卒」,到底係邊個搞到佢哋弄到「如斯田地」?


母親 原諒我


喺呢度,等囍雨節錄部分「家書」或者心聲,等大家睇下呢啲所謂「在台抗爭者」,到底同母親講啲乜:


「母親節快樂。原諒我不在香港,讓妳擔驚受怕。原諒我未能給你有個完整的母親節。」


「媽媽 讓你擔心,勞累,到處奔跑,但你沒有罵我,對不起!今年母親節我不能同你一齊 媽,你要小心身體 我很想你!」


「逢年過節,特別對家人感到抱歉……這是我第一個不在你身旁的母親節。媽咪,對唔住,我喺台灣一切安好 不在你旁你要好好照顧自己,不用擔心我的。希望早日能與你相見。母親節快樂。」


睇到呢啲「家書」或者心聲,就算政見不同,大家都好難「無感覺」,而囍雨則既有無奈,亦有憤慨,甚至有好多疑問,一群本身為大好青年嘅後生仔,點解母親節都唔喺母親身邊?點解佢哋要流亡台灣?本來佢哋唔係應該喺香港讀書、工作咩?一切一切,只有一個答案,就係因為佢哋相信咗「抗爭論述」,參與咗黑暴運動。


對呢啲流亡台灣嘅香港青年而言,最痛嘅相信除咗自己前程受損,仲有唔能夠侍奉喺家人身邊,長此落去,長期留喺台灣真係解決方法?如果有一日,家中父母年華老去,呢啲流亡台灣嘅香港青年,都仲要同父母「相隔異地」?導致呢個局面,點解仲有政客煽動啲年輕人抗爭?恕囍雨直白啲講句,要抗爭,請政客自己上場,或者帶埋自己啲仔女上場,唔好搞其他人嘅子女!


流亡棄卒容身的不是保護傘 是逃避傘!


老實講句,台灣「保護傘」嘅發起人或者組織者,可能認為自己係為呢啲在台嘅香港青年提供「保護傘」,但呢個「保護傘」實則無解決過問題,而只係逃避問題嘅「逃避傘」。再者,囍雨真心感覺呢啲在台青年已經淪為「棄卒」,與其喺台灣逃避問題,點解唔返嚟香港勇敢地面對呢?有啲嘢,做錯決定,係要用一世去付出代價。


原圖:保護傘 Aegis Facebook截圖


請Follow我們的YouTube頻道:<p><a href="https://bit.ly/2kgU8qg"target="_blank">https://bit.ly/2kgU8qg</a><br></p>


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:<p><a href="https://www.speakout.hk/app" target="_blank">https://www.speakout.hk/app</a><br></p>

3
點算呀
1
令人傷心
1
超無奈

評論