黃媒歪理:條街無圍欄更好
黃媒歪理:條街無圍欄更好

囍雨今日睇生果報旗下嘅「果籽」,睇到一則歪理奇聞,真係忍唔住要同大家「分享」一下。篇文話,政務司司長張建宗之前曾經提過,多月黑暴運動,令全港大約有長度相等於42公里嘅欄杆被暴徒拆走,但呢番話就「令不少人注意到,香港欄杆多到一個不可思議的地步」;被大量拆毀後,非但冇影響日常生活,「反而感覺街道比以前好走,在城市漫步時也來得比較自由」。囍雨想講,依家香港,齊心防疫係頭等大事,呢啲媒體喺呢個時候仲要寫啲咁嘅「故仔」,究竟想點呢?係要繼續合理、合法化黑暴嘅破壞,定係要煽動啲「衝衝子」繼續破壞?

 

為咗「豐富」歪理,「果籽」仲請嚟「以觀察城市為樂」嘅「研究者」,進一步指責香港係一個「欄杆城市」,再「推演」落去,就係「海量欄杆背後所反映的,可能是一種專制的管治思維」;而透過「欄杆被破壞」,就「揭示城市本有的流弊」、「彰顯由公民和社區本有的能動性」。對於文中所講嘅「不少人」究竟有幾多人,大家都唔知,亦都無法求證;至於文章提出「欄杆本身的存在意義為何」呢種小學級常識問題,囍雨亦都留畀大家自己去「思考」,囍雨只想講,果籽以至生果報為咗縱暴、煽暴,連咁嘅歪理都講到出,實在令人「嘆為觀止」!

 

戴口罩都唔方便 唔戴得唔得?

 

套用「果籽」所宣揚嘅「理論」,囍雨想問,咁不如將全港所有馬路圍欄都拆晒佢,咁係咪更加好行啲?不如再拆走所有交通燈,畀行人、車輛有「更多自由」?甚至按照呢個邏輯推到極致啲,連斑馬線、行車線、以至行人天橋、通道都統統取消,係咪更方便大家「城市漫步」呢?講真,依家為咗防疫,大家日日都要戴口罩出行,囍雨都覺得好唔舒服、唔自由,好影響日常生活,生果報又使唔使用番呢套歪理邏輯,叫大家齊齊除低口罩呢?

 

疫症當前 繼續煽暴?

 

依家咁多圍欄被暴徒拆毀,當某啲人「反而覺得好咗」、「更加自由」嘅時候,囍雨又要問下,咁其他市民呢?仲有咁多老人家、小朋友、以至傷殘人士,佢哋又有冇自由出行嘅安全?大家當然明白,生果報又係想「借啲意」扯去講「專制管治」問題,但請搞清楚,圍欄又好、交通燈又好,背後所體現嘅唔係咩「專制」,而係文明社會應有嘅規範、法治!暴徒表面上係拆毀圍欄,實質上係打爛緊香港法治;暴徒得到「自由」嘅代價,就係剝奪全港其他市民嘅安全、自由。依家香港全城都喺度專心抗疫,生果報同「果籽」仲有「心思」作埋呢啲「故仔」去煽暴,仲有冇良知呢?


圖片來源:中通社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

 


32
嬲爆
6
超無奈
9
無意見

評論

  • ck t
    ck t
    4年前
    0 回應 檢舉
    有一種邏輯:我覺得政府保護市民還保護市民,d司機衝撞行人就係佢地唔啱,但條街d圍欄阻人返工唔好既

    沒有更多評論

    沒有更多評論