黎智英「用心良苦」 抑或想食「人血饅頭」?
黎智英「用心良苦」  抑或想食「人血饅頭」?

區議會選舉雖然已經結束,但部分盲反派政客、媒體似乎仲相當「沉醉」於勝利當中,一時話呢啲係「五大訴求」嘅勝利,一時就話建制派輸係因為佢哋太「支持」政府云云;囍雨噚日睇《生果報》,又見到《生果報》老闆黎智英繼續喺度「指手劃腳」,當囍雨睇完佢一大堆偉論之後,原來最後係講要部署好下年九月嘅立法會選舉,即係講咁耐,無論啲年輕人點抗爭、被捕,都係「選舉要緊」,黎智英係想食「人血饅頭」,定係「用心良苦」,真係可圈可點!

 

堅持下去 全為選舉?

 

喺黎智英篇題為〈我們堅持下去,才有希望〉嘅文章當中,首先就論述建制派選舉失敗嘅原因,稱建制派輸係因為「當社會的法治和市民的自由受嚴峻威脅,民建聯等建制派不僅沒有挺身而出保護,更是落井下石 …」,之後講到抗爭,就話區議會選舉令「年輕人看到街頭以外另一途徑的抗爭力量,增強了他們對前景的希望,減輕了他們在街頭抗爭的壓力和急切性,也減低了他們勇武抗爭走向極端的危險」,講咁耐,到底係講乜?

 

講到後段,黎智英開始「點題」喇,喺文章稱「除了抗爭運動堅持繼續,明年的立法會選舉是我們繼區議會勝利後,再接再厲的目標。要達到這個目標,最令我們擔憂的,也是滲透者利用鎅票分薄泛民選票的惡行」,繼而得出盲反派要喺立法會選舉前搞初選嘅結論。睇到呢度,囍雨真係想問,黎智英、老一派盲反派政客,眼中係咪只有選舉,佢哋係咁煽動年輕抗爭,係咪想食「人血饅頭」先?

 

還好意思說法治?!

 

當黎智英指摘建制派無為法治、自由「挺身而出」嘅時候,大家真係要問下黎智英,呢六個多月以來,係邊個破壞法治、自由?暴徒打砸搶燒、圍毆「私了」市民,淋易燃液體再火燒「活人」甚至用磚頭擊斃老伯伯,呢啲殺人放火嘅行為,唔係先係破壞法治咩?市民好多時連街都唔敢出,返工又受阻,唔係自由被暴徒損害先啱咩?依家黎智英調返轉嚟講,擺明就係顛倒是非;而當黎智英質疑政府點解唔特赦暴徒嘅時候,更顯出佢罔顧法治!

 

至於黎智英意指選舉作為抗爭嘅「另一途徑」時,大家又要問下黎智英、《生果報》以至盲反派政客,係咪想繼續食人血饅頭?年輕人抗爭、被捕、被檢控,隨時前程盡毁,作為傳媒人,原來唔係叫人唔好犯法,而係話要為下年選舉「再接再厲」,搞好初選。黎智英係咪想爭取民主或者反政府人士所講嘅五大訴求,囍雨唔肯定,但佢同一班資深盲反派想借選舉「奪權」,反而就相當明顯。啲年輕人抗爭者以為《生果報》讚美佢哋?唔好天真啦,《生果報》當你哋係撈選票嘅「政治棋子」咋!


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

17
嬲爆
4
點算呀
4
唔係呀哇

評論