火魔法師的愛情故事
火魔法師的愛情故事

喺廣男中學時代,最Hit、最賣座嘅一套電影叫《鐵達尼號》,一對喺船上認識、邂逅嘅情侶,喺一條號稱「永不沉沒的巨輪」上,發展出一段驚天地、泣鬼神嘅愛情故事,主角一句「You jump, I jump」,更成為愛情電影嘅永恆經典對白。呢種「至死不渝」嘅感覺,廣男近日竟然喺一篇《生果報》嘅報道「搵到」,《生果報》一篇題為〈蘋人誌:今生只嫁前線巴〉嘅專訪,身為「暴徒」嘅男女主角,矢言就算對方被捕、被判監十年,都會「等對方」,睇到人唔多唔少都有啲感觸,但感觸還感觸,廣男想問一句,其實有必要咁做咩?

 

今生只嫁前線巴?

 

呢篇所謂〈今生只嫁前線巴〉嘅報道,好明顯係秉承咗《生果報》之前嘅專訪,將「暴徒」故事美化到令人覺得好「感動」啦;今次故事主角係一對喺男女喺連儂牆上重遇,發展成情侶,一齊走上「前線」嘅故事,《生果報》仲以「兩人雙劍合璧,成功征伐無數戰場,然後全身而退」形容呢對「亂世佳人」。

 

喺呢篇報道尾聲,報道話男女主角唔止一次提到「似有還無」嘅未來,男方話就算佢俾人拉,女方都唔可以俾人拉,「唔好上去救我,你安全嘅話,可以幫我處理後事,咁我先有最大機會冇事」,而女方「沉默半晌」,不安地一邊玩手指,一邊同記者講,「我之前同佢講過,如果佢咁唔好彩俾人告暴動要坐十年,我會等佢」,而男方就話「我都會」。《生果報》篇專訪嘅結尾係,男方望住略帶顫抖嘅女方,「想也不想,許下承諾」。

 

《生果報》又塗脂抹粉

 

對於《生果報》呢篇「驚天地,泣鬼神」嘅愛情故事,「感觸」還「感觸」,但廣男又係果個問題,《生果報》擺明又喺度美化同浪漫化暴徒,掟汽油彈、做暴徒如果真係咁浪漫、咁型,點解《生果報》老闆黎智英唔帶埋家中老少出嚟一齊做「火魔法師」呢?如果暴力抗爭係咁好,點解連美國都要叫香港班示威者唔好用「暴力」?《生果報》出呢啲美化暴徒嘅故事,客觀效果就係令人覺得做暴徒「好正義」、「無問題」,結果就係更多年輕人「中毒」被洗腦,參與「黑暴運動」!

 

至於今次接受《生果報》專訪嘅「亂世情侶」,你哋話「有事」會等對方十年,但十年係一個咩概念?為咗「抗爭」,值得十年青春?值得前程盡毁?值得同最愛嘅人分離?《鐵達尼號》係好淒美,但淒美之處在於,男女主角最後陰陽相隔,女主角剩低嘅,就只有回憶 …… 其實佢哋想愛得轟烈,好簡單,只要唔犯法咪可以長相廝守囉,唔洗搞咁多嘢吖!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

21
嬲爆
7
超無奈
2
無意見

評論

  • vincent lau
    vincent lau
    4年前
    1 回應 檢舉
    事實是被判監者的情人,在外面將一個一個的另結新歡,結婚生子。十年人事幾番身,二十歲的人變成三十歲,正是成家立室的年紀。最後真的等對方十年的應寥寥可數。而兩人重聚之後 又發覺變得陌生、性格不合、對方落後10年後,思想、地位、生活懸殊而分手收場。這是現實,一點也說不上浪漫。不信便試試吧。
    • 馮健新
      馮健新
      4年前
      1 回應 檢舉
      笑話一個比一個好笑,大話一個比一個大話。
      • 馮健新
        馮健新
        4年前
        0 回應 檢舉
        笑話一個比一個好笑,大話一個比一個大話。

        沒有更多評論

        沒有更多評論