外國勢力點解向黎智英「下達指示」?
外國勢力點解向黎智英「下達指示」?

香港近月亂象頻頻、暴動不絕,囍雨覺得暴亂到今日都未停,除咗因為暴徒本身「勇武」之外,其實同政客、外國勢力「支持」嘅關係極大。講前者,大家可以睇到盲反派政客、媒體到今日都仲係包庇緊嘅暴徒,完全無割席;講後者,不少外國政要、政客到今日都依然要支持暴徒,有啲仲聲稱要同香港「同行」。囍雨睇新聞,又見到《生果報》老闆黎智英喺美國展開「唱衰」之旅,美國參選員仲對黎智英表達對「香港暴力」嘅關注;囍雨覺得好奇怪,暴徒暴力,外國關注,點解要同黎智英講呢?係咪黎智英有咩特別角色?

 

外國政客關注暴力、汽油彈

 

根據返《生果報》自己嘅報道,黎智英一行人會見幾名美國共和黨參議員,會後黎智英話對方關注、擔心「香港暴力升級」、「想我哋維持喺唔好咁暴力情形下抗爭」,仲留意到有「投擲汽油彈」嘅情況。問題就嚟喇,外國參選員關注「香港暴力升級」(明顯係講緊暴徒啦),點解唔同特區政府講,唔同香港盲反派班議員或者政客講,而要同黎智英講呢?

 

囍雨就認為,美國參選員之所以「選擇」同黎智英講,可能因為佢哋相信黎智英喺香港盲反派裡面扮演好重要嘅角色;如果你問囍雨,分分鐘可能因為黎智英就係香港盲反派派「金主」、「共主」甚至「黨鞭」。話雖如此,囍雨覺得美國參議員對黎智英講呢啲,真係未必有用,因為由六月到依家,最用力煽風點火,不斷美化暴徒嘅,正正就係黎智英同佢旗下嘅《生果報》!

 

美國不與暴徒割席?

 

睇相關報道,仲令囍雨產生另一問題,既然美國啲參議員都知道香港嘅暴徒好暴力,甚至連汽油彈都出埋,咁點解仲要咁大力支持香港班示威者或者暴徒呢?當中原因,其實非常簡單,因為佢哋嘅目標好清晰,就係中國!中美貿易戰陰晴不定、時好時壞,美國不斷搵「缺口」攻擊中國,之前有華為等中國企業,依家香港出現反修例行動,佢哋如果唔借機打擊下港府、中國,咁咪好「浪費」?所以,「支持」香港示威者、暴徒係表面理由,搞中國先係真!

 

喺呢個國際局勢咁複雜嘅情況下,香港人如果不惜一切投入暴力「抗爭」,到最後都可能只係政客、媒體利用嘅政治棋子;就如大家唔會見到黎智英、同埋佢嘅家人去衝一樣,要負刑責嘅事,都係其他人、其他人嘅子女做好啲! 


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

49
嬲爆
9
超無奈
12
無意見

評論