譴責暴力 應無差別
譴責暴力 應無差別

民陣召集人岑子杰遇襲,據報係個半月第二次遇襲;事後盲反派「全體議員」發聲明強烈譴責襲擊,稱岑兩次遇襲都係喺舉行遊行之前,指幕後主使圖以暴力滅異見之聲,製造白色恐怖云云。對於岑子杰遇襲,囍雨認為大家都必須要譴責暴力,但近期喺社會受襲嘅人,既有平民,亦有警察,點解盲反派剩係譴責岑子杰或者其他「同路人」受襲,而對於其他人遇襲,又要視而不見呢?

 

襲擊有份呢種、果種?

 

今日囍雨再睇新聞,見到成為咗盲反派會議召集人無耐嘅陳淑莊,喺傳媒面前義正詞嚴地譴責暴力,話要「藉此機會嚴厲譴責呢種伏擊,呢種係不文明武力嘅襲擊 …」如果大家問囍雨,囍雨同陳淑莊一樣,都嚴厲譴責襲擊岑子杰嘅人,但伏擊以至襲擊,其實唔止一種,點解盲反派見自己人遇襲就譴責,其他人遇襲就默不作聲呢?

 

只要大家留意下近期新聞,會見到唔少人都俾暴徒襲擊,有啲喺街度同暴徒口角,結果就被毆打,有啲就被打到頭破血流、不支倒地,倒地之後仲繼續打;至於警察,有警察除咗俾暴徒圍毆、企圖搶警槍之外,有警員甚至俾疑兇割頸放血,仲俾人掟汽油彈燒身,又有警員俾暴徒淋腐蝕液,面對呢啲同樣必須嚴厲譴責嘅暴力行為,點解唔見盲反派譴責?點解佢哋唔同暴力割席?

 

雙重標準的政客 散播黑色恐怖

 

說穿了,就係一班盲反派議員、政客,根本就係雙重標準,如果係佢哋自己人遇襲,就大大聲譴責;相反,如果唔係同路人遇襲,佢哋就基於政治考量或者怕得罪班同樣「反政府」嘅暴徒,所以選擇唔出聲。最新嘅例子,就係警員被疑兇割頸,班盲反派議員有啲就話「無留意」咩事,有啲直頭質疑事件係「公安所為」;以前和理非嘅盲反派,今日就同暴徒「和你飛」,大家仲覺得佢哋會反暴力,係為正義、民主?唔好玩啦!

 

面對反覆無常嘅政客,大家有機會一定要問佢哋,佢哋願唔願意同暴徒割席,係咪仲要企喺暴徒一邊?當盲反派議員不斷強調「白色恐怖」嘅時候,其實依家社會出現一股由暴徒所造成嘅「黑色恐怖」,呢班盲反派議員、政客,都好應該發下聲,譴責下、制止下! 


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

22
嬲爆
5
超無奈
1
無意見

評論

你可能感興趣