【精選文章】用大聲公搞到流會 許智峯又添「新戰績」
【精選文章】用大聲公搞到流會 許智峯又添「新戰績」

由民主黨立法會議員許智峯(癲鴿峯)喺立法會搶女政府人員手機開始,囍雨都唔知寫咗癲鴿峯幾多次,不過佢嘅罪狀有時真係多到「寫都寫唔晒」,最近佢又新添一項「戰績」,就係攞住個大聲公喺中西區區議會同主持會議嘅主席「鬥大聲」,最後搞到會議流會。其實,癲鴿峯有不滿係佢嘅事,但佢搞到會議流會、其他議程都討論唔到,根本就係靠害!


不滿意議程 = 可以搗亂?


今次癲鴿峯「搞事」嘅原因,係因為佢想喺區議會討論沙中線問題,但遭到拒絕,於是佢就喺會議度攞個大聲公出嚟同主席「鬥大聲」,會議擾攘咗個幾鐘之後,主席迫於無奈嘅情況下唯有宣布流會。囍雨就覺得,癲鴿峯唔滿意議程,當然可以,但如果有人唔滿意會議程序或者其他嘢就可以搞到會議流會,咁以後區議會仲有秩序可言嘅?係咪成個區議會都要聽晒癲鴿峯一個人講嘢先?

癲鴿峯用大聲公搞破壞,同佢喺立法會搶女EO手機,其實係出於同一諗法:當佢以為「自己啱晒,人哋唔啱」嘅時候,佢就「做乜都得」。大家諗下,果時佢搶女EO手機,明明公開道歉過,但之後就「轉軚」話自己係為公義,想老屈番個女EO轉頭,話侵犯佢議員私隱,不過連私隱專員都KO佢,話女EO喺立法會做紀錄根本冇違法!所以今次見區會議程無佢想討論嘅議題,又痴又癲嘅癲鴿峯點會唔搞事?只不過佢而家成日將區議會變成「戰場」,阻礙議會運作、民生事務推展,小心會引起區內民居不滿!


惡行纍纍 早晚自招惡果


老實講,近呢幾個月癲鴿峯好似「越玩越癲」咁,一時又畀人揭發佢疑似偷電,一時違泊,一時又喺區議會推撞其他同事,如果唔講佢係民主黨議員,其他人分分鐘以為佢係屬於最激進果班本土派。奇怪嘅係,癲鴿峯作為民主黨嘅立法會議員加區議員,民主黨好似對佢不當行為完全視而不見咁,之前話要紀律聆訊佢單嘢都押後埋;囍雨就喺度諗,到底係民主黨已經放棄咗癲鴿峯,定係民主黨本身都已經變咗質,由「和平、理性、非暴力」,變成「暴力、激進、非和平」嘅政黨呢?如果民主黨黨格不變,出嚟回應下許智峯啲「罪行」好喎! 

原圖:陳學鋒議員辦事處Facebook


1
超無奈
2
好慘呀
7
嬲爆

評論