【向威Sir致敬!】去年疑遭黑暴伏擊身中20多刀、槍房休班警威SIR無悔當警察!
【向威Sir致敬!】去年疑遭黑暴伏擊身中20多刀、槍房休班警威SIR無悔當警察!
「我希望即刻可以返工,幫到幾多得幾多,可以減輕同事的辛苦。」威Sir娓娓道出願望時一度哽咽。

威Sir加入警隊22年,去年駐守葵涌警署負責槍房工作。不幸去年8月30日下班時,疑被黑暴跟蹤,被3名蒙面黑衣人從後施襲,身中20多刀,右手拇指被斬至「吊吊揈」,經歷14小時緊急手術才得以保命。威Sir指現時右手康復進度未如理想,需穿上壓力衣保護,舉手、拍手等簡單動作也會痛。
威Sir每次憶述事件仍不禁流下男兒淚,「我當時已經流咗好多血,成個身好凍,瞓喺病床係不受控制咁凍到震……」但他坦言事發至今,從來未有怨恨兇徒,更無悔選擇當一名警察!惟他只是心痛時下年輕人被假新聞及政客煽動。
威Sir概嘆:「警方一直維持治安,去年6月之前普羅大眾都信任警方,有乜嘢事都會搵警察幫手,但點解之後就唔信警察呢?」他希望年輕人可以反思,用智慧去判斷事件的真偽。
圖片來源:港人講地
請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk
10
支持
0
令人傷心
0
唔係呀哇

評論