政府應該嚴格執行公務員守則
政府應該嚴格執行公務員守則

本文作者為國藝娛樂文化集團主席冼國林

 

關於公務員是否應該政治中立呢個問題呢,公務員事務局局長包括張建宗司長嘅答案不知所謂。佢哋話公務員如喺私人時間發表的言論同工作冇抵觸嘅話,應該可以接受。呢個完全係一個驚孭鑊嘅答案。公務員守則寫得好清楚,必須效忠特區政府同埋支持香港特首,即係話,佢係唔可以做出一啲行為同特區政府同政策互相違背嘅事情。例如警務處長職責係執法,但係佢休咗班之後話以私人立埸來講佢係唔支持政府嘅,大家如何分割清楚?

 

除咗公務員守則之外,所有紀律人員都係被假定24小時當值,咁如果喺網上發表言論鬧政府,大家又可唔可以接受呢?我話畀大家聽,唔只係接唔接受嘅問題,佢哋咁係違反咗公務員守則,即係合約。公務員守則係公務員同政府訂下嘅合約,即係好似我哋私人機構同另一間公司的合約裏面,如果有保密協議或者唔準講一啲抵毀對方嘅說話,不遵守就係違約。言論自由係可以透過合約規範。一個藝人合約裏面有寫唔可以做一啲影響公司形象嘅行為,即係包括私人時間,如果佢做咗,佢都係違約,除咗解約之外重要賠償畀公司。

 

最近澳洲政府有一個公務員喺Twitter匿名批評政府嘅移民政策,結果被澳洲政府發現咗炒咗佢,最後高等法院裁定澳洲政府合理解僱,因為佢就係違反咗公務員守則。儘管澳洲二百萬公務員不滿,但係呢個係最後判決,因為身為公務員必須絕對支持政府嘅政策係不用商榷。如果你唔支持政府嘅政策,可以選擇離開,因為喺自由社會,你有權選擇你喜愛嘅工。

 

另外,公務員事務局亦都應該嚴格執行公務員守則,對違反守則嘅公務員加以紀律處分,包括書面嘅警告、降級或革退。最近律政處一名高級檢控主任及消防處有18名消防員集體喺社交網站公開反政府,呢一批人其實可以一次過全部革退,特別係檢控主任,因為他的政治立埸肯定對工作有影響。


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)
57
支持
2
點算呀
2
無意見

評論

  • 千恵
    千恵
    4年前
    0 回應 檢舉
    其實好應該,有乜理由可以食政府反政府咁爽

    沒有更多評論

    沒有更多評論

    你可能感興趣