【短片】【笑聞一分鐘】陳健民為搵食擦台灣鞋?販賣恐懼驚返港被拉?

//陳健民都係留喺台灣好啲,唔好返嚟香港禍害年輕人喇。//


究竟一個人為咗搵食,可以去到幾盡呢?話說「佔中三醜」之一嘅陳健民前年出獄之後,喺香港社會經已聲名狼藉,舊年靜雞雞離開香港,去咗台灣一間大學擔任客座教授。佢近日接受台灣媒體訪問,就賣晒口乖話咩咩咩好鍾意台灣,又話踎監嗰陣,已經將台灣風光嘅名信片貼喺床頭,想像自己要到台灣。嘩,真係好肉麻呀!


除咗賣口乖,面皮極厚嘅陳健民仲死撐當年搞非法佔領有理,話咩咩咩「唔通我哋唔能夠通過佔領表達不滿咩?」陳健民呀,陳健民!當年大多數市民,就係被你呢種「綁架香港」嘅行為害慘,你依家仲好意思大大聲講?


仲有仲有,陳健民亦都唔會放過任何機會賣悲情、賣恐懼、唱衰香港啦。佢話自己如果返香港,都會做好「被強加罪名、再入獄嘅準備」。喂喂喂,如果你無犯法,又使咩驚啫?不過諗深一層,陳健民都係留喺台灣好啲,唔好返來香港禍害年輕人喇。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

31
好正
6
心心眼
13
好好笑
3
令人傷心
12
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    1年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      1年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • +85294****27
        +85294****27
        1年前
        0 回應 檢舉
        説得好,讓那些罪人離開香港,用餘生去反省,好過在香港浪費資源去監察他。

        沒有更多評論

        沒有更多評論