【短片】【笑聞一分鐘】獄中捉棋輸多過贏、黃浩銘扮頓悟博同情?

//睇嚟黃浩銘中「獨」太深,冇得救喇!//



嘩嘩嘩!又有反中亂港份子坐監好似得到頓悟噃!講嘅之唔係社民連前主席黃浩銘囉,佢因為衰非法集結等罪今年9月被判監14個月。佢嘅社交網站喺星期二公開佢嘅獄中來信,話咩咩咩監倉冇乜娛樂,除咗鍾意跑步之外,就係捉中國象棋,又話棋局令佢諗起「我哋之唔係棋盤上嘅棋子?」


不過佢原來只係一個棋屎,仲自爆喺捉殘局果陣,經常輸俾一個越南囚友添!
 

佢仲煞有介事咁用棋局比喻香港,話雖然喺「國家安全倚天劍」和「完善選舉屠龍刀」下,試問又有誰可以爭鋒喎?但就自我安慰話咩咩咩殘局唔等於死局喎,其實佢一早就應該知道自己被人利用做棋子,依家唔好喺度扮頓悟博同情啦!仲有喎!唔好再煽動人去衝添喇!害人唔夠咩!



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

12
好正
3
心心眼
8
好好笑
2
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent

      沒有更多評論

      沒有更多評論