【短片】【笑聞一分鐘】送瘟神?李文浩走夾唔唞、網民歡呼:千祈咪返嚟!

//個個著草都套用「走佬方程式」,「被人跟蹤」加「逼不得已」,然後「喺海外繼續發聲」,過多陣就賣慘求包養。李文浩今次係咪都跟足「方程式」?//


攬炒派手足口講齊上齊落,實際睬你都傻。因為拒絕宣誓被DQ嘅前深水埗區議員李文浩,喺社交網站發文透露,已經離開香港到達英國,死撐唔係「流亡」,而係深思熟慮後嘅決定喎。佢話,早排發覺跟蹤佢嘅人比平時多,知道如果再唔走,就可能會太遲。喂,係咪你自己虧心事做太多成日疑神疑鬼啊,唔好次次都玩呢啲被害妄想啊。


講起呢個李文浩,黑歷史簡直多籮籮。喺辦事處門口貼「藍絲與狗不得內進」告示引眾怒,又話「國際間中國人三隻字嘅聲譽等同過街老鼠」,擺明辱華。水警總區女高級督察林婉儀執勤時不幸殉職,李文浩竟然超冷血撲出嚟抽水,仲好囂張口出狂言博拉。係咪口臭、衰嘢做得多,驚被人拉,終於頂唔住走夾唔唞啊?


嗱嗱嗱,呢位網民醒目喇。一班已經著草海外嘅攬炒派,個個都套用同一個「走佬方程式」,首先係疑神疑鬼話「被人跟蹤」,然後「逼不得已離港去外國」,跟住就話要「喺海外繼續發聲」,過多一陣就賣慘眾籌求包養。大家要擘大眼睇真啲,李文浩今次係咪都跟足「方程式」呢?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

15
好正
3
心心眼
10
好好笑
0
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    good
    • acp4711@yahoo.com.hk
      acp4711@yahoo.com.hk
      2年前
      0 回應 檢舉
      good
      • +85298****49
        +85298****49
        2年前
        0 回應 檢舉
        Excellent

        沒有更多評論

        沒有更多評論