【短片】【笑聞一分鐘】戴耀廷美化歪理死不悔改、踎監仲話享受當下?

//騙徒手法真係層出不窮,戴耀廷就算依家都覺得自己無錯咁,滿口歪理,好心佢喺監倉就好好反省吓啦!//

 

講到攬炒派邊個最叻「死雞撐飯蓋」,戴耀廷一定當之無愧喇!是咁的,港大法律學院前副教授戴耀廷因涉「35+初選」案,被控涉嫌串謀顛覆國家政權罪,目前還押監房。前立法會議員邵家臻日前就喺網上公開戴耀廷寫給佢嘅信件,佢話咩咩咩世局多變難測,依家學習不向後看,少向前看,更多係「享受」當下咁話喎。


未止啊,戴耀廷仲話相信監獄係將佢哋「熬練」得更堅強嘅一個地方,講完面都唔紅,睇嚟戴耀廷到依家真係一啲反省都無,當正自己係被害人咁,踎緊監仲想販賣所謂「違法達義」嘅浪漫啊?


嘩嘩嘩,究竟係咪要呃人之前,先要呃自己呢?戴耀廷講到自己懶正義咁,話咩咩咩公義必會來到,只係必須忍耐等候及忍受當前嘅困境喎。難為一班年輕人當初受到佢嘅攬炒歪理唆擺,上街參與暴動而判囚,前途盡毀,依家真係唔慌唔困境啦!

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

15
好正
2
心心眼
5
好好笑
2
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • 龍的傳人
    龍的傳人
    2年前
    1 回應 檢舉
    歪理當真理,教主又開課教壞年青人。
    • acp4711@yahoo.com.hk
      acp4711@yahoo.com.hk
      2年前
      0 回應 檢舉
      good

      沒有更多評論

      沒有更多評論