【短片】【笑聞一分鐘】24小時眾籌20萬失敗、陳梓維另類「最後通牒」𤓓爆

//如果真心服務街坊,一早就唔好辭職;如果唔想做,咪直接講明白啲,就唔使搞咁嘅笑料出嚟俾人寸囉。//


「好慚愧,自從返咗新工,完全冇理過地區工作!」於2019年區議會選舉以手寫政綱勝出而「紅極一時」嘅前油尖旺區議員陳梓維就咁講。政府將安排區議員宣誓效忠後,佢同二百幾個區議員一齊「跳船」辭職唔撈,之後轉咗送外賣。唔知係咪做慣高薪嘅區議員,一下子收入暴跌頂唔順,佢噚日就向街坊市民發出「最後通諜」。雖然字體錯漏百出,但勉強都理解到佢意思,係話要搞眾籌:如果24小時內籌夠20萬,專頁讚好人數超過1萬人,佢就要「強勢回歸」,再次服務街坊喎。如果失敗,就要停止地區工作。之後佢仲上載自己嘅銀行帳戶,不過睇到個結餘得番1355個幾,真係好淒慘喎。


陳梓維呢個另類嘅「最後通牒」一出,醒目嘅網民梗係唔受落喇,連一眾泛民及前區議員都留言寸爆佢喎。網民仲問佢「係咪可以用消費券啊」?另有網民留言說:「24小時籌20萬,擺明唔想做...」、「索性籌夠三百萬美金參加慈善啤王大賽把(吧)啦」、「佐敦南街坊有你係福氣,沒有你是福份」


今日24小時期限已過,陳梓維噚晚喺社交網站宣布眾籌失敗、「難敵天意」,今個月31號就係最後服務街坊嘅日子。不過仔細諗吓佢24小時籌20萬嘅目標都好難實現,如果真係有心服務街坊,一早就唔好辭職;如果唔想做,咪直接講明白啲,就唔使搞咁嘅笑料出嚟俾人寸囉。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

32
好正
3
心心眼
30
好好笑
3
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    此人儍得幾搅笑,不如擺街做個人夢想秀,一百幾十小黃都會同情可憐下你嘅。
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      美特種兵三千到阿富汗協助撤走美官?好假呀!一定是回馬槍,轟完目標人物才撤走。
      • acp4711@yahoo.com.hk
        acp4711@yahoo.com.hk
        2年前
        0 回應 檢舉
        自己儍好拉

        沒有更多評論

        沒有更多評論