【短片】【笑聞一分鐘】壹傳媒工會正式收檔、記協袋餘款有景轟?

//點解壹傳媒工會解散,餘款要捐俾大纜都扯唔埋嘅記協,當中係咪有咩嘢不可告人嘅秘密呢?//


《蘋果日報》喺今年6月24日停刊,至今仍拖欠800多名員工逾千萬嘅薪金及遣散費,壹傳媒工會一直跟進有關問題。最新消息工會喺前日(31日)正式解散,不過搲爆頭都諗唔明嘅係工會處理餘款嘅做法,唔係還返啲錢俾會員,反而係捐俾記協,話咩咩咩如果記協通過成立「壹傳媒失業緊急援助金」,就撥入援助用途,唔通過就支持記協日常開支喎。


嘩嘩嘩,壹傳媒工會同記協理論上大纜都扯唔埋㗎,偏偏工會就將餘款捐俾記協,兩者關係真係不言而喻喇,唔怪得記協過往同《蘋果》咁friend底啦,凡《蘋果》涉違法被警方調查或者被人批評,記協就勢必第一時間撲出嚟,話咩咩咩打擊新聞自由護短啦!



嗱嗱嗱,不過講到最慘嘅都係嗰800幾名壹傳媒員工,糧又收唔到,依家連會費都無埋,反而記協無啦啦就多筆「水」,記協主席陳朗昇呢鋪真係肥過肥仔水啊。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

12
好正
2
心心眼
6
好好笑
1
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • 你的光榮,我的榮耀
    你的光榮,我的榮耀
    2年前
    0 回應 檢舉
    追究
    • shuyicai58@gmail.com
      shuyicai58@gmail.com
      2年前
      0 回應 檢舉
      浙江妓琪扮处女,用鸡血当破处血骗嫖客江。

      沒有更多評論

      沒有更多評論