【短片】【毛孟靜的雙重標準】馬凱被拒入境、竟用「淪陷」形容表達自由? 咁...特朗普鬧記者、又唔出嚟抨擊?

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.7px 'PingFang HK'; color: #212121; -webkit-text-stroke: #000000; background-color: #ffffff} span.s1 {font: 18.7px Arial; font-kerning: none} span.s2 {font-kerning: none}

//呢位議員一有咩事即出嚟發表偉論,完全冇顧原委就危言聳聽!//

8
嬲爆
0
無意見

評論

  • jthk
    jthk
    5年前
    0 回應 檢舉
    又唔見佢去抗議以色列屠殺手無寸鐵的巴勒斯旦平民?成日去美國國會指責自己國家的狗賊,沙地專欄作家被肢解,點解唔去叫制裁沙地? 真是狗賊的性格。
    • jthk
      jthk
      5年前
      0 回應 檢舉
      英殖民地時代的毛孟靜未出世抑或裝聾扮唖,點解半個字都唔敢批評殖民地的愚民政策,沒有選舉,禁止政黨成立等等完全違反國際人權的行為?回歸後港人人權泛濫,根本就是濫用人權,連收黑金,什麼叛國危害國家安全至損害港人利益的都可以沒有法律制裁。香港就是有了這班走狗不停顛倒黑白愚昧市民,濫用司法覆核,連辛苦建立起的法治都被蠶食。

      沒有更多評論

      沒有更多評論