「港獨」老師 咪教出「港獨」學生囉
「港獨」老師 咪教出「港獨」學生囉

旺角暴動案審結,「港獨」組織本土民主前線的前發言人梁天琦暴動罪同襲警罪罪成。好多人唔係好明,點解香港班年輕人會去到咁激,竟然會提出完全不切實際嘅「港獨」主張呢?計囍雨話齋,今日香港之所以有梁天琦呢類行事思想同極之激進嘅人,多多少少都同香港教育工作者質素良莠不齊有關(個別老師咋,唔好對號入座呀!),例如浸大副教授陳家洛咁,公然喺大學裡面「挑戰」學生,藉以散播「五星紅旗升不起來」嘅思想;至於「違法佔領」發起人、港大法律學者戴耀廷更加唔使講啦,直頭寫文同埋喺公開場合鼓吹「港獨」。正所謂「甚麼人教出甚麼人」,有一班「港獨」教師,出咗一班「港獨」學生,其實又有咩咁出奇呢?


大學教師齊播「獨」


要數散播「港獨」嘅教師,首先一定要數浸大副教授兼公民黨前主席陳家洛。呢位學者曾經高調咁喺媒體訪問入面表示「我時時在班上挑戰我的學生,問他們有無想過有天早上醒來, 五星紅旗升不起……要想像它倒下來」,佢自己亦撰文講過「試想像某天一覺醒來,那象徵着中國共產政權的五星紅旗升不起來了,這個政權真的倒了」;一句到尾,就係叫學生以至大眾諗下,如果中國政府有一日倒台,大家要諗下點做囉?雖然佢冇講出口,但係咪想搞「港獨」同分離主義,大家心中有數啦!


另一個要提及嘅播「獨」教師,當然不得不提戴耀廷,身為法律學者,搞完歷時79日嘅「違法佔領」後,近年又開始喺度講「香港獨立」,仲要以學術討論做擋箭牌,叫人諗下如果「反專制」成功之後香港係咪要獨立。老實講,囍雨唔係戴耀廷肚裡面條蟲,唔知點解佢死都唔肯同「港獨」切割,但如果佢唔係煽動緊一樣嘢,又點會成日叫人諗推倒整個中央政府呢?換個角度諗,如果唔係想香港「獨立」,又點會咁想中央政府倒台,連整個中國陷入混亂、烽煙四起、民不聊生都在所不惜先?講到尾,咪就係一心想荼毒青年學生,將呢班年輕人推向暴力邊緣囉!


校園成播「獨」基地


除咗以上例子外,其他播「獨」或者「本土」嘅大學教職員或者前教職員仲有「港獨份子」陳雲同即將唔係大學教職員嘅立法會議員鄭松泰等等。見到呢啲所謂教師公然喺度播「獨」,作為納稅人有時真係要諗下,點解要用我哋啲血汗錢去養呢班想整個國家崩潰、生靈塗炭嘅人?分裂國家的主張,並唔係一句「言論自由」或者「學術自由」就可以免責同成為保護罩。試問一句,如果「校園播毒」呢種情況持續,大專院校仲會出幾多個「梁天琦」?大家真係想咁?


原圖:RTHK

評論