美國媒體自欺欺人?
美國媒體自欺欺人?

囍雨近日睇到美媒《紐約時報》嘅一篇「出位」評論文章,想同大家分享吓。文章題為《不惜一切代價:奧運金牌背後的中國體育舉國體制》,淨係睇條標題,都已經估到內容又係想唱衰中國。文章質疑中國「不擇手段」奪取奧運金牌,批評中國運動員係「運動機器」、重點投放資源喺西方國家唔擅長嘅運動項目,增加奪金機會;另外,部分美媒亦被揭發「操縱」奧運獎牌榜,無視以金牌數目做排名嘅國際奧委會標準,改用獎牌「總數」作排名,藉此令美國排名可以反超前「騎住」中國。美國咁做,無疑於自欺欺人,亦都反映佢哋根本唔了解內地民情。


獎牌乃其次 突破自己才是關鍵


如果中國運動員只係被當成「奪金牌機器」,咁理論上有運動員拎銀牌或銅牌,甚或一面獎牌都拎唔到時,應該會受到內地民眾千夫所指先啱,但係實際上又見唔到喎。公道啲講,喺個別項目,若然中國運動員喺奧運惜敗,確實有啲內地網民會表現得較為激動,甚至係嚴厲批評,呢啲確實存在。但囍雨強調,呢個情況只係存在喺非常個別項目,內地整體社會主流意見同埋媒體,都係以鼓勵、支持參賽運動員為主。運動員能夠奪金,大家會為佢哋而高興,即使落敗都好,一樣會感謝運動員嘅付出同努力。內地民眾最關心嘅,係運動員有冇盡力比賽同可唔可以突破自己。


囍雨唔係吹水,類似嘅例子真係有排數。就以「亞洲飛人」蘇炳添為例,佢早前參加東奧男子一百米短跑準決賽,跑出破亞洲紀錄嘅9秒83,成為中國史上首位躋身呢樣項目決賽嘅運動員。雖然決賽只係排名第六,與獎牌無緣,但一樣獲內地民眾同媒體高度表彰,亦好鼓勵同感謝佢嘅努力。仲有,國家隊女子泳手李冰潔,喺東奧400米自由游,以破亞洲紀錄成績拎到一面銅牌,絕大部分內地網民一樣係好支持佢。內地民眾都明白,運動員們已經做出了不起嘅佳績,唔會話因為拎唔到金牌就隨便指罵,甚至係惡意批評。


港人身同感受 為所有運動員打氣


其實內地民眾嘅心情,港人都係感同身受。香港代表團出征東奧,「劍神」張家朗奪金牌、「女飛魚」何詩蓓摘兩面銀牌,大家亦替佢哋高興。而其他港隊運動員,大家都見到佢哋幾咁奮力參賽,即使最後無得到獎牌,都會為佢哋所付出嘅汗水而感動,會鼓勵運動員們唔好氣餒、撐到底! 


至於《紐時》話中國專門喺西方國家唔擅長、無投放太多資源嘅運動項目,例如乒乓球、羽毛球同舉重等,重點培訓運動員去奪金牌。但係咁樣真係「打橫嚟講」,每個國家都會有佢嘅優勢項目,奧運比賽項目係公開嘅,美國想培養都可以照住清單去做,點解係都要眼紅中國呢?再者,某啲運動項目喺國內受歡迎,民眾參與度高,自然可以產出頂尖運動員,咁樣係好正常嘅。美媒只係針對中國,又唔見會去批評韓國雄霸射箭獎牌榜、日本喺柔道奪得大量金牌?


唉,好心美媒就應該公道啲啦,美國過去咪一樣長期喺奧運嘅游水同田徑項目拎到大量金牌(雖然近年已經走下坡)?美國喺籃球就更加係有領導地位,點解又唔見美媒會批評美國為奪金而「不擇手段」呢?真係好好笑囉!


計囍雨話,美媒為咗踩低中國而自製獎牌榜、寫埋啲無腦評論去唱衰中國,種種行為先至係對運動員最大嘅唔尊重,最「不擇手段」嘅,正正就係呢班美國媒體!囍雨深深相信,絕大部分美國運動員都冇呢啲美國媒體嘅諗法,大家都堅持奧運同體育精神,囍雨正告美國媒體,若然唔想畀世人唾棄,最好就盡快撤回呢類「報道」,做返個尊重體育精神嘅媒體啦。


原圖:《紐約時報》社交網站專頁、新華社

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

22
好正
3
心心眼
6
好好笑
2
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • +85290****11
    +85290****11
    2年前
    0 回應 檢舉
    言論自主,贏了講法有一套,輸了講法又有一套, 奧林匹克是一个世界組織,1任何安排,裁判都妥善安排,每一出賽運動員獎牌的背後,付出是很大的,見到他們獲勝時,大部份都辱眶出淚,可想他們是用艱辛換來這一刻的光彩。媒体心態和意圖,可有領會到這一點,若無,就是他們的無知和低B低能。
    • +85297****22
      +85297****22
      2年前
      0 回應 檢舉
      美洲病夫,邊有知格批評運動強國,正垃圾
      • bingkwong17@gmail.com
        bingkwong17@gmail.com
        2年前
        0 回應 檢舉
        美國佬恨自己無呢個能力,可憐!

        沒有更多評論

        沒有更多評論