《生果報》的終點
《生果報》的終點

不論《生果報》之前喺反對派裡面如何呼風喚雨,《生果報》公布出埋聽日報紙就會停運,所以近幾日,不論係建制抑或反對派,都開始幫《生果報》做「總結」,囍雨亦曾經以「干政」、「淫」同「假」嚟形容《生果報》;至於《生果報》以至反對派,當然係將《生果報》有咁高捧咁高,今日囍雨睇《生果報》,見佢哋嘅專欄作家李怡以《失敗者回憶錄:《蘋果》的成功與失敗》為題,歌頌自己公司「在中文報業史上,應留下商人辦報勝於文人辦報的成功經驗」,臨別秋波不忘托黎智英大腳。其實,黎智英用商人思維辦報,結果就係以「吸睛」、銷量行先,結果令《生果報》連半點傳媒道德都欠奉;而黎智英帶領《生果報》搞政治,甚至涉嫌勾結外國勢力,直接令《生果報》要「收檔」,根本就係咎由自取!


李怡盡地一「擦」


囍雨嘗試用李怡嘅文章,去剖析反對派以至《生果報》人士係點睇近日發生嘅事。綜觀李怡呢篇文,就係先抹黑政府、再歌頌《生果報》。例如喺文章頭段,佢就稱「(生果報)終於不得不停刊,則眾所周知是極權插手,香港禮崩樂壞、人權不保、法治蕩然的結果」;之後講到《生果報》出版,佢就稱「面世時,令人耳目一新,它不是哪一個總編輯的面孔,而是一切以顧客的需要為依歸的成功商人的面孔」;最後總結《生果報》,佢更稱「壹傳媒在香港的出現,在中文報業史上,應留下商人辦報勝於文人辦報的成功經驗,或許可以同張季鸞1926年入主《大公報》創造的輝煌相比美」。好一個李怡,文過飾非,連歌頌自己公司或老闆,都「不同凡響」。


不過,囍雨並唔同意李怡所講嘅嘢,《生果報》要停刊問題,追本溯源,係因為《生果報》董事甚至《生果報》本身涉嫌違法,所以有資金被凍結,出現經營困難,同禮崩樂壞無關係,甚至可以話一切都係《生果報》自己「攞嚟」。至於話《生果報》面世時「令人耳目一新」,囍雨又想講,《生果報》成日造假新聞,例如俾錢陳健康北上召妓、再炮製「頭條新聞」,當然令人「耳目一新」,因為無人諗過,竟然會有傳媒咁樣用錢造假新聞;《生果報》絕對係香港假新聞嘅鼻祖!最後,講到「留下商人辦報勝於文人辦報的成功經驗」,囍雨想問,成功係點定義嘅呢?如果話計銷量、人氣,《生果報》可能係「成功」;但如果講傳媒道德,講守法意識,《生果報》係成功定失敗呢?囍雨就覺得係完全失敗!


《生果報》走到終點 港媒重新出發


今日,《生果報》即將走到終點,反對派人士覺得陣營失去一個平台,但對傳媒行業以至香港嚟講,其實係一件好事。如果其他媒體能避免《生果報》嘅不道德甚至不守法,好好咁處理各樣新聞,我哋唔會再見到「干政」、「造假」、「淫褻」嘅媒體;自反修例運動以來,香港真係失去太多,今日我哋同《生果報》說再見,亦意味傳媒行業可以重新出發,香港市民可以免受荼毒。 


原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

25
好正
12
心心眼
11
好好笑
2
令人傷心
3
嬲爆

評論

  • +85291****08
    +85291****08
    2年前
    0 回應 檢舉
    :grin::grin::grin:
    • +85291****08
      +85291****08
      2年前
      0 回應 檢舉
      :+1|type_1_2:
      • +85291****08
        +85291****08
        2年前
        0 回應 檢舉

        沒有更多評論

        沒有更多評論