「攬炒巴」全職為港服務?
「攬炒巴」全職為港服務?

同大家講個好消息,廣男打算放棄現有工作,全職投入宣揚維護國家安全嘅工作,具體內容包括搞「2021.6.30行動企劃」等等,係咪好開心呢?不過咁,所謂「三軍未動,糧草先行」,做嘢當然需要錢啦,廣男打算開個專頁接受訂閱同捐款,唔知大家會唔會支持我呢?呢件事係咪有啲「伏味」,甚至有啲「騙局Feel」?無錯,講到底,最緊要係錢!所以當人稱「攬炒巴」嘅劉祖迪話自己告別測量師生涯,全力投入香港抗爭兼要籌錢嘅時候,廣男第一個感覺都係,「哦,原來係講錢」!

 

全力抗爭 推動三大範疇?

 

劉祖迪要Sell自己,首先當然要整個包裝,廣男首先俾大家睇下佢個「Package」所謂嘅三大範疇:

 

▍第一範疇,國際倡議(香港俗稱遊說):

有急切必要擺脫「賣慘」遊說方針,趕在中共政權成為世界第一大經濟體之前,把香港長遠利益與各國利益結合,甚至由救生艇轉向提倡聯合金融制裁,推動攬炒論述。

 

▍第二範疇,國際動員與傳承:

革命之路漫長。在香港本地爆發下次街頭行動前,盡力維繫、協調散居各地的香港民族舉行集會等活動,以圖傳承革命之火與香港文化。

 

▍第三範疇,發展香港民族實業:

除了文化,一個民族的存亡與影響力也建基於實業。猶太人多年透過發展實業,為整個民族建構國際影響力,最終復國。

 

老實講,廣男對佢嘅「Package」,真心唔感興趣,而不論係「國際倡儀」以至「國際動員與承」,廣男唔認為佢做到啲咩。而所謂「發展香港民族實業」,廣男唔知劉祖迪有幾了解猶太人,廣男都唔敢話自己好了解猶太人,但猶太人「復國」除咗有美國等國家「助力」之外,猶太人有錢,仲係「有槍有炮」果隻;劉祖迪同其他香港反對派一樣,都係諗住用「口水」搞「光復」?咪玩啦!

 

劉祖迪真的是測量師?

 

至於劉祖迪話自己「正式辭職,告別測量師的生涯」,今日廣男上網,見到有社會人士委託其他人查過香港測量師學會嘅會員名單,竟然無劉祖迪呢個人,到底劉祖迪係咩測量師?佢有冇講大話?當中係咪「又有古怪」?實在值得深究。

 

其實,走佬政客要籌錢,大家都「見慣不怪」,但吹得越大,通常都會跌得越傷,廣男喺度奉勸劉祖迪,你嘅人生其實未完結,如果,如果你願意返香港面對該面對嘅審訊。否則,當有一日無人再課金俾你,到時你人在外國,只會份外「空虛」㗎! 


圖片來源:劉祖迪社交網站


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

23
好正
4
心心眼
14
好好笑
1
令人傷心
5
嬲爆

評論

  • Happy21
    Happy21
    2年前
    0 回應 檢舉
    :blush:
    • Happy21
      Happy21
      2年前
      0 回應 檢舉
      Good
      • Happy21
        Happy21
        2年前
        0 回應 檢舉

        沒有更多評論

        沒有更多評論