二等公民 還想「大晒」?
二等公民 還想「大晒」?

廣男近期睇咗唔少移民到世界各地嘅港人,大談親身經歷以及內心感受嘅視頻。其中一則,係一位香港「中佬」攜家眷移民台灣之後,細數「移民兩個月,我老婆後悔」嘅六大原因,令廣男真心估唔到嘅原因之一,竟然係去到台灣之後「無工人」,洗衫、抹地、煮飯…統統都要自己包辦。於是中佬建議,不如大家過「極簡生活」,例如每人限五套衫,買新之前必須先丟一套舊;盡減雜物、傢私,務求「連塵都唔使抹」。果一刻,大家先發覺,原來以前喺香港嘅生活,已經「極簡」,因為所有家頭細務都有工人打理,自己每日只需要專心於返工呢一件事…


睇完呢一家嘅故事,廣男「笑咗」,亦都不禁感慨,一部分歎慣享受慣嘅香港人,去到人哋嘅地方、做人哋嘅二等公民,仲以為自己「大晒」?試問,去到與香港同宗同源嘅台灣尚且如是,果啲「漂洋過海」去到英倫彼邦嘅港人,又如何?其實只要翻翻報道、上去網絡討論區,你會發覺類似嘅「心路歷程」仲有唔少,廣男今日就同大家分享兩例。


部分港人的「劣根性」?


據報道,有位港人移民去到英國某公司見工,見對方態度「好有誠意」,不停向佢分享公司嘅優點,仲講到好似好想佢加盟咁,就以為自己「實掂」,點知過咗一排都收唔到通知,於是就鬧爆英國人「好假、好虛偽」。廣男十分好奇,人哋對你客氣、有禮貌,你就鬧人「虛偽」,咁如果人哋「黑口黑面」,你又想鬧咩?


另外,據報路透社最近出咗篇報道,話根據地產中介反映,香港人喺英國買入好多住宅同公寓,主要目的都係用嚟出租賺錢,甚至直接令到英國主要城市嘅樓價被炒高一成至一成半不等,其中利物浦區同車路士區嘅樓價,都至少被炒高咗一成…其實,呢班人係咪打算將香港嘅炒樓文化帶去英國呢?


廣男就覺得,上述例子可能或多或少都反映出一部分香港人嘅「自我優越感」同「劣根性」;無論係稍有不滿就「唱衰」對方,定係利字當頭去推高當地樓價,部分香港人呢種以為自己去到邊都「大晒、做乜都得」嘅性格,隨時可能好快引起英國人嘅「反感」。事實上,英國人對香港人嘅歧視心態由來已久,亦都從來唔歡迎港人移民,依家之所以肯對港人提供「入籍途徑」,廣男就話,一方面係政客出於政治考慮,另一方面係睇中香港人才同錢財,需要有人去為英國經濟「作貢獻」,但講到骨子裡,人哋會唔會因為你成為或者即將成為「英國公民」,就當你係「自己人、一家人」看待?咪天真啦!


不要搞到「乞人憎」


上述移民例子,或者可以提醒大家反思至少兩點,首先,好多你想「追求」嘅嘢,可能原本就喺香港已經擁有,之不過偏偏有人身在福中不知福;再者,有啲人喺有得做一等公民嘅自己地方都諸多不滿、好似全世界欠咗你咁,呢種人去到其他地方,又點會受到尊重?!廣男最後勸一句,想移民,好行夾唔送,但唔該你「紓尊降貴」,唔好搞到周圍乞人憎,更加唔好影衰其他正常香港人。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

67
好正
4
心心眼
22
好好笑
2
令人傷心
8
嬲爆

評論

  • +85292****67
    +85292****67
    3年前
    0 回應 檢舉
    :+1|type_1_2:
    • Happy21
      Happy21
      3年前
      1 回應 檢舉
      • +85262****67
        +85262****67
        3年前
        1 回應 檢舉
        香港太自由啦!種慣哂佢地:joy::joy::joy:

        沒有更多評論

        沒有更多評論