港台員工 可能是世界上最惡的員工!
港台員工 可能是世界上最惡的員工!

如果你係一間公司嘅員工,有新老闆今日上任,你會做啲咩?夾道歡迎老闆?定係預備見到老闆就殷勤地打招呼,好好介紹自己?被指為「獨立王國」嘅香港電台,一班工會成員噚日就係新廣播處長李百全上任前,身穿黑衣,攞住寫上「沒有李百全就沒有新港台」、「大海航行靠舵手,公營廣播靠的是李百全」、「百全是我心中的紅太陽,定堅決守護真實《約章》守則」嘅標語為新處長上任「贈慶」;呢啲說話橫睇掂睇,似乎係未了解新處長作風,就先指桑罵槐玩「人身攻擊」。廣男十分好奇,點解作為政府部門員工嘅港台人員,可以惡成咁嘅呢?


聽其言、觀其行?


港台節目製作人員工會主席趙善恩噚日表示,期望李百全能夠「知行合一」,尊重員工聲音,亦促李捍衛升遷制度云云;仲話港台員工一直恪守《約章》、節目製作人員守則同通訊局嘅要求,當中嘅精神唔可以斷章取義,同事會依新聞專業標準繼續報道,未來工會將「聽其言、觀其行」。聽完港台工會嘅人員咁講,廣男實在懷疑,港台人員先係「老闆」,而李百全則係被「觀察」嘅「員工」。


對於工會代表稱港台員工一直恪守《約章》(《香港電台約章》),廣男想問下,如果港台員工一直恪守《約章》,無違過規,咁《頭條新聞》被投訴侮辱警員,係咩一回事?《左右紅藍綠》嘉賓扭曲暴徒佔領理大事件,想屈警方「圍攻」理大,又係咩一回事?其他關於港台節目嘅問題,有《The Pulse》主持疑似暗示台灣有國家地位,《台灣故事III》直指台灣係國家,甚至港台新聞借佐敦封區政府派罐頭一事誤導市民,呢啲又係咩呢?


如果港台員工連節目出問題都唔承認,就想將矛頭指向政府以至新上任嘅處長,公平咩?講到聽其言、觀其行,應該係新處長觀察佢哋言行先真!


不能助長嘅歪風


廣男唔知道,港台工會出於咩原因,可以行出嚟擺出一副高姿態,甚至俾「下馬威」新處長,係因為佢哋係公務員?定係因為掛住「工會」名義,所以就可以攻擊自己上司?港台人員,可能係世界上最惡嘅員工,正因如此,新處長真係要好好整頓佢哋,同時要令港台變返遵守《約章》、能為政府所用嘅政府部門。 

 

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

52
好正
2
心心眼
21
好好笑
27
令人傷心
45
嬲爆

評論

你可能感興趣