反中反國安的「年終回顧」
反中反國安的「年終回顧」

即將走過2020,有啲咩係最值得你回顧與銘記?唔同人會有唔同感受;每到臨近年尾,好多媒體都會推出精心大製作,將過去一年嘅重大事件與大家「重頭走過」。囍雨今日見到,攬炒派喉舌《生果報》亦都不例外,推出咗一個以「國安家亡」為主題嘅「2020回顧」;單睇標題,大家可能都估到,呢一系列圖文並茂嘅「精心策劃」,又係衝住反中反國安法而嚟,但囍雨睇完之後其實想講句,今時今日,咁嘅「回顧」未夠㗎!如果要講國安法,《生果報》點解又唔幫大家回顧下,香港因為何事要落實、執行國安法?


係生果報筆下,將《港區國安法》妖魔化為「嚴刑與峻法」,早已經唔係咩新鮮事;今日呢個「回顧篇」,大抵係想「加多幾錢肉緊」,同大家宣揚:嗱!你哋睇下,喺國安法之下,「萬世不朽的民主與自由2020年沒有來卻先告終」,因為國安法將香港人嘅自由「一劍封喉」,可以「以言入罪、未審先判、胡亂搜捕」;甚至有「700政治犯」被清算,繼而「香港人在國際眼中的新身份,是流亡者與難民」,結果就係「國家認為安全了,香港人的家卻已是亂作一大團」…


可有危害國安的「自由」?


唔知大家點睇呢?囍雨就覺得,既然我哋要記錄一頁關於2020年呢歷史,就一定唔可以只有《生果報》嘅一面之詞!


囍雨成日都講,如果香港冇黑暴分子打砸搶燒、殺人放火,冇人搞分裂國家,冇人勾結外國勢力危害國家安全,香港都未必需要動用到國安法呢把利劍;如果話上述種種都叫「民主、自由」,咁抱歉,恕囍雨不能苟同!大家要諗下,真正將香港搞到亂嘅,究竟係咩人。換個角度,如果從國家層面,對於香港已成事實嘅混亂局面都不管不理,又講唔講得通呢?由得香港被人攬炒都唔出手先叫「一國兩制、港人治港」?!民主與自由,係好重要,囍雨冇異議,咁國家安全呢?又重唔重要?講到國安法,全世界好多地方都有,而且早過香港,甚至執行上嚟嚴厲過香港,《生果報》又唔幫大家回顧下?又唔講呢啲地方「民主與自由告終」?


黃之鋒等不是「政治犯」!


再者,喺黑暴運動出現之前,香港法治一向廣受讚譽;國安法落實之後,已收立竿見影之效,現時黑暴已幾近絕跡就係最佳例證,囍雨會認為,呢啲都正正係香港法治、安全不斷健全嘅表現!有法可依,就必然會有違法必究,何來如《生果報》所言叫「清算政治犯」?尤其大家可以留意下,《生果報》甚至將煽惑他人包圍警總嘅黃之鋒、林朗彥以及周庭,都當做「政治犯」嘅「例子」,咁不如反問下,世界上又有冇煽惑包圍警總、而且自己都認罪嘅「政治犯」呢?


最後,囍雨仲想講多兩句關於《生果報》所提及嘅「港人流亡」問題,其實囍雨唔係好明,究竟咩叫「流亡」呢?係好似羅冠聰咁「先著草、後眾籌」,然後勾結外國勢力制裁香港?抑或好似許智峯咁身負「三案九罪」潛逃海外、仲涉嫌「先眾籌、後走佬」?定係好似張崑陽、梁頌恆等,只要「覺得自己可能有事」就急急腳出走?連自己責任都唔肯承擔嘅人,仲好意思攞「流亡」兩個字當光環?


《港區國安法》嘅實施,的確係香港2020年嘅一件大事,囍雨自己就會用八個字去為佢做註腳:國若不安、家何以寧?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

28
好正
2
心心眼
12
好好笑
3
令人傷心
10
嬲爆

評論

  • bingkwong17@gmail.com
    bingkwong17@gmail.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    幻想日報

    沒有更多評論

    沒有更多評論