走到天涯海角 也是通緝犯
走到天涯海角 也是通緝犯

對於《港區國安法》,有好多「走佬」政客都會以為,人已經走咗,就算警方以涉違《國安法》通緝佢哋,都完全「無用處」;喺呢度,廣男想講兩樣嘢,第一就係如果人唔返嚟香港,咁香港警方確實未必「捉」到佢哋,但如果有朝一日佢哋回港,可能會一落機就會被捕;第二就係今日有啲國家暫停同香港嘅引渡協議,如果他日恢復協議,佢哋隨時可以被引渡,又或者佢哋去到其他同香港有引渡協議嘅地方,都有可能被引渡。所以,當有消息傳出警方正通緝30名身處海外嘅港人,指佢哋都係涉嫌違反《港區國安法》時,廣男想指出,呢班人(部分為攬炒派政客)避得一時,又避得一世咩?


立法原意 身處海外都有罪責


睇返《港區國安法》第37條,列明「香港特別行政區永久性居民,或者在香港特別行政區成立的公司、團體等法人或者非法人組織,在香港特別行政區以外實施本法規定犯罪,適用本法」,換句話說,就算有人喺海外作出有違《國安法》嘅行為,例如許智峯去到歐洲高呼要「光復香港」,都係有相當大罪嫌,唔會因為「去咗外國就無事」。


睇返報道提及到嘅被通緝人士,包括許智峯、羅冠聰、梁頌恆以至鄭文傑等人,佢哋有個共同特點,就係去到外國,依然「支援」香港抗爭者或者打所謂嘅「國際戰線」,有啲人例如羅冠聰甚至明目張膽地勾結外國政客;廣男想講,佢哋到咗外國,唔一定安全,如果外國他朝有日同香港恢復引渡協議,咁佢哋點?又或者,如果有一日呢啲國家要同中國爭取嘅咩利益,佢哋會唔會「交人」俾番香港特區,都好難講下。


一輩子不回港嗎?


退一步講,就算佢哋喺外國「安然無恙」,係咪一世唔返香港呢?一世唔返自己成長嘅地方?逃避一世,以要打「國際戰線」麻醉自己?呢啲人要知道,今日國際社會仲對香港有啲關注,今日香港有支持者願意「課金」俾佢哋,但三年後、五年後又如何?逃避,解決唔到問題,而只係製造更多問題,許智峯涉嫌違《國安法》,就係製造更多問題嘅例子。


不論喺任何國家或者地區,分裂國家、勾結外國或境外勢力危害國家安全,都係不被容許嘅行為,美國、英國、德國甚至台灣如此著力「包庇」被通緝嘅人,可能係出於政治盤算,但如果要一直包庇其他國家或者中央政府嘅「叛國者」,根本就有違公義,表面上呢啲外國或境外勢力係打擊中國,實則都係危害緊中國嘅國家安全。 


圖片來源:RTHK、梁頌恆Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

20
好正
6
心心眼
4
好好笑
4
令人傷心
8
嬲爆

評論

  • hnwong
    hnwong
    3年前
    0 回應 檢舉
    一世通緝犯
    • 859622757@qq.com
      859622757@qq.com
      3年前
      0 回應 檢舉
      (*Ӧ)σ怼他
      • 859622757@qq.com
        859622757@qq.com
        3年前
        0 回應 檢舉
        一世 !

        沒有更多評論

        沒有更多評論