不尊重死者 是甚麼良知?
不尊重死者 是甚麼良知?

攬炒派政客成日話,「黃藍是政見,黑白是良知」,講到全香港得佢哋「有良知」咁款,永遠都係「正義」,而對方永遠都係「邪惡」。昨日,唔同嘅媒體都報道「藍營」支持者李偲嫣離世嘅消息,一如囍雨所料,好多攬炒派支持者都表示「高興」,有唔少仲話要「開香檳」,而現時近乎係攬炒派唯一一個立法會議員鄭松泰,仲喺Facebook話「如果你為土共逝世搖頭嘆息,又叫其家屬保重⋯⋯你憑什麼說『黑警死全家』?」、「你對唔對得住手足?」,堂堂一個立法會議員,見其他人為死者「嘆息」都要鬧,想問下鄭松泰以至其他攬炒派支持者,你哋嘅「良知」,係咩「良知」嚟?


政同不同 亦不須幸災樂禍


睇返鄭松泰Facebook,其實佢唔止出咗一個Post去「講」件事,例如噚日,佢就先分享李偲嫣離世嘅新聞,然後加一句「積善之家,必有餘慶;積不善之家,必有餘殃」;差唔多同一小時,佢又再發帖稱「善惡之報,如影隨形,三世因果,循環不失。此生空過,後悔無追」。再之後,就發帖稱「如果你為土共逝世搖頭嘆息,又叫其家屬保重⋯⋯你憑什麼說『黑警死全家』?」鄭松泰應該唔會否認佢講緊嘅係關於李偲傿離世呀?一個立法會議員,要靠「消費死人」呃Like?真不該!


老實講,喺今日「黃藍分明」嘅世界,唔同人之間政見唔同,好正常,但係咒人死,想人死,笑人死,呢啲人嘅人格,或者所謂嘅政治理想,可以有幾高尚?一啲攞死人嚟講笑話嘅人,其實絕大部分都係攬炒派支持者,成日話要爭取民主自由,囍雨又想問下,民主需要包容唔同政見,如果政見唔同就想人死,呢啲人又有幾民主?俾佢哋爭取到民主,會唔會香港情況變到極壞呢?


鄭松泰小心「抽水」抽出禍


至於鄭松泰,就係攬炒派當中無良嘅一個例子,鄭松泰除咗語帶譏諷,仲借機連警察都講埋,囍雨覺得事情其實好簡單,既然鄭松泰直頭係想「對家死」,咁建制派往後喺立法會,係咪唔駛對鄭松泰咁客氣呢?可以試想到,他日如果再有建制派人士遇到意外、遭逢不幸等等,鄭松泰係唔會慰問,反而可能攞嚟「抽水」,如果建制派對鄭松泰客氣,咪即係對自己殘忍。


喺生死關頭,往往我哋會睇到人嘅良知,而今次攬炒派政客、支持者集體「抽死人水」一事,我哋會睇到,如果「黑白是良知」,咁好明顯,佢哋就係無良知! 


圖片來源:文匯報

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

9
好正
0
心心眼
10
好好笑
5
令人傷心
29
嬲爆

評論

  • yeshugan.com@hotmail.com
    yeshugan.com@hotmail.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    :sweat:
    • +85293****26
      +85293****26
      3年前
      0 回應 檢舉
      鄭松泰,請謹記他朝君體也相同,你也有屋企人

      沒有更多評論

      沒有更多評論

      你可能感興趣