施安娜仲想攬炒?
施安娜仲想攬炒?

國泰航空大裁員,單單係本地就要解僱超過5,900名員工,而旗下嘅國泰港龍更加要即時停止營運。如果大家面對「倖存」嘅國泰員工,佢哋要決定係咪簽新合約,你會比咩建議佢哋?出於「保就業」嘅考慮,囍雨一定會叫佢哋簽,因為喺呢個時勢,要再搵工係非常不容易;不過,港龍空勤人員協會前主席施安娜,就質疑新合約未能保證國泰唔會再裁員,呼籲其他人「不要簽新合約」。呢種寧死都要「反抗」嘅做法,算唔算係「二次攬炒」?


誰能保證不裁員?


對於施安娜嘅呼籲,囍雨第一個反應係,佢講嘅嘢根本就唔make sense,點解咁講?國泰航空喺疫情底下生意大減,之前需要政府注資先可以營運落去,喺疫情未明朗、航空業唔知幾時可以恢復原狀嘅情況下,國泰仲支持到幾耐都好難講,請問施安娜點解覺得國泰可以保證「不再裁員」?佢提出要求或質疑之前,係為反而反,定係真心想攬炒?仲有,依家「大灣區航空」可能招聘人手,施安娜又預料同事未必適應或喜歡果種文化,稱「我們不想服務一個內地的…什麼皖魚、魚生…大灣區是不是要吃這些?」,感覺上,施安娜似係想啲舊同事失業多啲喎!


施安娜想攬炒國泰或者航空業,都唔係今日先發生嘅事,今年年初,疫情初起,施安娜就醞釀、想搞罷工,當時佢搞咗個「不和你飛」集會,明言如果公司航班唔停飛內地,就不排除發起工業行動;大半年後嘅今日,內地已經控制好疫情,經濟活動開始恢復,而以往返內地航班為主嘅國泰港龍,唔夠夠復飛內地,最終停止營運,囍雨認為,如果香港可以同內地恢復經濟民生交往,今日國泰港龍都未必要停運,施安娜等人到今日仲想玩攬炒,似乎仲未睇清楚形勢。


別被施安娜「陷害」


施安娜作為一早已經被國泰解僱嘅人,其他員工簽唔簽新合約,基本上都唔係好關佢事;囍雨喺度奉勸各位國泰員工,如果要聽施安娜等人嘅「呼籲」,係可以嘅,但最後要承擔咩後果,例如無咗份工,唔係施安娜無咗份工,而係你哋自己無咗份工。前空姐吳敏兒無咗份工,可以成為職工盟主席,但有幾多航空業人員可以有吳敏兒咁幸運呢?玩罷簽、玩政治,事敗可能會輸咗份工,甚至連前程都輸埋,大家真係要小心!


攬炒派成日話要攬炒,其實到咗真正攬炒一刻,根本不論是僱主還是打工仔,統統都係輸家,今日見到施安娜仲喺度興波作浪,佢到底係為人好,定係想人失業? 


圖片來源:RTHK、新華社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

27
好正
3
心心眼
18
好好笑
19
令人傷心
29
嬲爆

評論

  • yeshugan.com@hotmail.com
    yeshugan.com@hotmail.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    :sweat:

    沒有更多評論

    沒有更多評論