工作紙背後的「播獨師」
工作紙背後的「播獨師」

因為一名「播獨」教師被釘牌,引起全城熱議,雖然「播獨」教師備受批評,但向來包庇失德教師嘅教協依然選擇站在「播獨」教師一方,近日更為該被釘牌教師提出上訴。囍雨留意到,教協非常強調教師教嘅內容唔止提及「港獨」,而政府、建制派人士嘅反對「港獨」言論都「包括在內」,質疑教育局選擇性地披露資料云云。囍雨覺得,「播獨」教師嘅教案,擺明就係有系統地「播獨」,教協不如回答下大家,點解一個教師講「言論自由」,工作紙要學生寫出「提出港獨的原因」,之後仲要答埋「台獨」問題?

 

為何不問反對「港獨」理由?

 

囍雨留意咗教協好多日,基本上佢哋嘅策略就係盡量唔詳談教案、工作紙嘅「港獨部分」,而好強調教案以至教師有講「言論自由」、官員、建制人士說話等等。囍雨覺得講多無謂,不如等囍雨喺度認真同大家剖析一下份工作紙嘅鋪排,大家就會一清二楚。

 

首先,涉事嘅工作紙標題係《不可逾越的紅線》,然後第一條問題係問學生「什麼是言論自由」,第一條問題,係無乜問題嘅;但之後到第二條問題就嚟料喇,工作紙問學生「根據影片內容,提出香港獨立的原因是什麼?」,如果係講「言論自由」,點解要學生詳盡地列出「提出港獨原因」呢?叫人先睇「民族黨」嘅影片,可能教師已經有晒前設;再者,如果要問,點解唔係問反對「港獨」嘅理由呢?

 

之後第三條問題,答案其實係關於一個台灣導演講「希望我們的國家可以被當真正獨立的個體」,呢兩條問題,先問人「提出港獨原因」,再講某位台灣導演嘅「台獨願望」,如果教案主題為言論自由,點解要花咁多篇幅「宣獨」? 

 

到最後一條問題,係關於「沒有了言論自由,香港會變成怎麼樣?」,當前面兩條問題係講「港獨」、「台獨」,之後工作紙再問學生無咗言論自由會點,囍雨根據呢份工作紙嘅鋪排,想問下呢個鋪排會唔會予人感覺「播獨」都係言論自由嘅體現方式呢?

 

小學生討論「港獨」?

 

老實講,以上課題,就算教師要高中生去「討論」,都相當之唔容易,一個小五生,先談一輪「港獨」、「台獨」,再被問無咗言論自由會點,極容易被洗腦。教協顧左右而言他,就係唔觸及工作紙嘅具體內容以至其邏輯,到底係邊個有「選擇性」使用資料?想令公眾以為教師「無播獨」?大家真係可以好好判斷下! 


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
5
心心眼
1
好好笑
2
令人傷心
11
嬲爆

評論

  • 859622757@qq.com
    859622757@qq.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    (#`皿´)

    沒有更多評論

    沒有更多評論