你給老師機會 誰給孩子機會?
你給老師機會 誰給孩子機會?

由全國政協副主席、前特首梁振英牽頭成立嘅「803基金會」日前申請司法覆核,要求法庭下令教育局公開被裁定專業操守失當嘅教師姓名、涉事學校名單同案件細節;向來十分「保護」失德教師嘅教育局局長楊潤雄,接受訪問時就稱局方一直按嚴謹程序處理有關教師投訴,「務求達到不枉不縱」、「覺得應該給老師一個機會做好他們的工作,在教學上使學生得益」。對於楊潤雄嘅一番辯解,囍雨只想問一句,教育局俾機會失德教師,咁邊個俾機會可能受影響嘅學生以至家長?

 

是不枉不縱 還是寧縱莫枉?

 

對於楊潤雄嘅一番回應,囍雨首先充滿疑問嘅係,教育局處理教師投訴係「不枉不縱」?如果係真嘅話,教育局由去年六月至今年六月接獲200幾宗有關教師喺社會事件涉嫌專業失當嘅投訴,大致完成180宗個案調查,其中唔成立嘅為63宗,囍雨暫且唔計啲無交代點處理嘅投訴,喺咁多宗「已成立」嘅投訴當中,點解無一宗係取消教師註冊?所謂「不縱」,就係咁多教師失德,但個個都可以繼續做教師?

 

囍雨睇完楊潤雄回應記者嘅說法,個觀感就係楊潤雄非常「保護」老師,但問題嚟喇,楊潤雄、教育局以至政府「保護」教師,咁邊個嚟保護學生同家長嘅利益?楊潤雄以至教育局,好明顯就係企咗喺教師一邊,但係教師失德、散播仇恨,最影響嘅就係學生,喺過去一年嘅黑暴運動當中,就有近4,000名學生被捕,佢哋當中肯定有人受過偏頗、偏激嘅教師影響;依家青年、學生犯法成為常態,楊潤雄仲要保護教師而唔係保護學生?真係令人百思不得其解!

 

教育界不止要「保就業」

 

教育界、學校存在嘅目的,唔係為咗要保住教師或者「促進」就業,每一個教育界人士,都必須教好青年,除咗要向學生灌輸正確訊息之外,社會亦要求教師以身作則、做好榜樣!隨舉一例,如果有學生、家長因為唔知學校有失德教師,學生被荼毒,繼而走上違法達義之路,咁學生就會前程盡毁,而整個家庭嘅福祉亦會大大受損。楊潤雄可能無呢種「切膚之痛」,但佢必須知道,有數以千計嘅學生、其家人,正正受到呢種煎熬。公開失德教師名單、涉事學校,絕對刻不容緩! 


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

31
好正
5
心心眼
3
好好笑
4
令人傷心
16
嬲爆

評論