葉建源為留任「做好準備」?
葉建源為留任「做好準備」?

傳統攬炒派想延任嘅程度,大家睇佢哋近期不斷打「開口牌」就會感受到,而佢哋當中嘅功能組別議員,當然一樣想延任;最近,有新聞指教協就教育界議員葉建源去留收集會員意見,結果係多數會員支持葉建源留任,「不少教協會員」認為,教育界已經成為政權重點攻擊對象,感到好大「危機」,所以認為唔能夠輕易放棄議會陣地,一定要有人「守住」。而葉建源最終會否留任,就仲要考慮整體情況同其他因素。廣男就覺得,教協好、葉建源也好,其實已經為「留任」做好晒準備,如果情況未去到最差,例如再有民調顯示大多數支持者反對延任,呢個教育界議員,極可能會延任。

 

是教育界問題叢生

 

喺攬炒派包括教協在內嘅角度,教育界係不斷「受到攻擊」,但大家客觀啲睇件事,其實係教育界近年問題叢生。失德教師多、仇警教師多、有教師竄改歷史,甚至有教師違法,喺呢個背景下,並唔係教育界「受到攻擊」,而係教育界歪風不絕,社會要求糾正歪風嘅聲音強烈先啱。至於教協或者葉建源,恕廣男老實講句,佢哋根本就係失德教師嘅「保護傘」,與其話要守住議會,不如話係借用立法會議員身份,繼續包庇失德教師。

 

依家有傳媒報道教協收集意見係「多數會員」支持留任,廣男想問下,所謂多數,即係有幾多呢?係咪所有教協會員當中,超過一半表態支持葉建源留任?定係只係少部分會員比意見,當中支持葉留任嘅人佔多數?不如教協公開數字,等公眾判斷一下。廣男大膽估計,教協或者葉建源仲未作決定,其實只係睇緊風向,如果其他主流攬炒派議員留任,葉建源幾可肯定會留任;葉建源要離任,唯一或者最大可能性,就係其他攬炒派都「走人」,葉建源唔好意思「自己留低」啫!

 

守住薪津最重要?

 

攬炒派成日話要守住議會陣線,為攬炒派支持者「擋住」惡法,但廣男要講句,攬炒派喺議會佔少數,有議員成日唔開會,有議員「關鍵缺席」,甚至有議員自己提完議案自己缺席令議案「流產」,廣男真心想知道佢哋可以「守」住啲咩呢?唯一肯定佢哋可以「守」到嘅,就係自己嘅薪酬同辦事處開支津貼。大家可以問下葉建源,如果佢留守議會,佢實際會為教育界做啲咩?如果含糊地講「守住」議會陣地,其實咪即係乜都無講過囉! 


圖片來源:RTHK、政府網頁


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

4
好正
3
心心眼
3
好好笑
4
令人傷心
11
嬲爆

評論