「以身作則」唱反調的醫生
「以身作則」唱反調的醫生

大家先諗下,如果一位飲食專家對於某間食肆或食品,話「我唔反對大家食,總之我唔會食」,你估,仲有幾多人會樂意幫襯?又如果,一個保險業者都話,「買唔買保險隨得你,總之我唔會買」,大家又認為,呢一行仲會唔會令人信服?廣男唔係想賣廣告,只係想大家明白,對於一個業內人士或者專業人士嚟講,好多嘢唔需要講到明,因為一個言行或者「以身作則」,看在小市民眼中,客觀上就足以起到「有辦你睇」嘅示範效果。


未了解清楚就「不參與、不協助」?


近期政府積極推谷全民病毒檢測計劃,無他,就係想盡量搵出隱形患者,截斷社區傳播鏈,所以越多人參與,大家越安全。但對於逢親有中央幫手、有內地參與嘅嘢,講真,廣男預咗有「逢中必反」嘅政客出嚟搗亂,但估唔到嘅,係連醫界都有人「以身作則」唱反調。噚日,有本身係研究傳染病嘅專家話,因為「唔懷疑自己係隱形患者,所以唔會參與檢測」;今日,又有公共醫療醫生協會會長馬仲儀話,因為對檢測計劃嘅安排詳情「唔了解、有保留」,所以自己唔會參與、亦都唔會協助。


廣男好想問下馬醫生,既然唔了解檢測安排,咁點解唔去了解下?未了解就話「本人不會參與,亦不會協助」,係對自己嘅專業負責、對市民健康負責嘅表現咩?!廣男真係諗極都諗唔明,明明一個冇任何政治考慮,單純為防疫好、為市民好嘅病毒檢測計劃,點解連部分專家、醫生都立定心腸不鼓勵甚或要阻止市民參與?或者特首林鄭喺呢件事上講得啱,係有人連防疫抗疫都要政治化,唯一嘅目的,就係要搵一件事去抹黑中央,去破壞特區與中央嘅關係!


連醫生都要拖防疫後腿?!


睇番馬仲儀嘅講法,佢話自己作為醫生,如果要向病人推薦一樣嘢,「必需很清楚對病人有幫助及風險低」,又話如果佢自己有病徵或者屬於高危群組,就會去驗。廣男絕對唔同意呢啲冠冕堂皇嘅歪理!大家諗下,如果由得隱形患者存在於社區,成個香港、所有市民要承受嘅風險係咪仲大?時間仲長?而且,如果個個等到自己「有病徵」先去驗,會唔會太遲呢?作為醫生或者醫生代表,對於唔了解唔清楚嘅嘢,就應該去了解清楚!而唔係以「幫倒忙」嘅態度去拖住防疫後腿,咁做,叫「對病人有幫助及風險低」咩?!


好多地方嘅抗疫經驗話俾我哋知,疫情爆發之後就算有回落,唔等於唔會再復發;最好嘅應對方法之一,就係人人檢測!無事買安心、有事盡快醫。講真,疫情爆發到依家,香港都「自由」過好多地方,自由到即使面對世紀疫症,都冇好似其他地方咁實施強制病毒檢測,但如果,「自由」嘅同時,缺少咗自律、以及對人對己負責嘅態度,會係咩後果?大家真係要好好諗下!


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

69
嬲爆
14
唔係呀哇
13
令人傷心

評論

  • 天地有正氣
    天地有正氣
    3年前
    0 回應 檢舉
    猴面人

    沒有更多評論

    沒有更多評論