攬炒派會在黎智英指令下「延任」?
攬炒派會在黎智英指令下「延任」?

對於攬炒派立法會議員係咪接受要延任多一年議席,雖然攬炒派不斷表示要「商討」下先,但「民主派會議召集人」陳淑莊,已經發新聞稿話「大多數議員傾向留守議會戰線」,又指佢哋會「繼續商討,盡量求同存異、尋求共識」。囍雨唔明白,攬炒派果邊唔係話已經有民研機構就去留問題做民調咩?民調都未出,咁快就話「傾向留守議會」?咁樣唔似攬炒派「扮民主」嘅作風,但今日囍雨睇新聞見到攬炒派「金主」、「黨鞭」黎智英一番話,囍雨感覺到,攬炒派可能已經開始歸邊喇!

 

黎智英的「訓示」

 

為免喺引述上有咩誤會,囍雨先喺度原文節錄黎智英喺《生果報》講咩,等大家參考下:

 

壹傳媒創辦人黎智英接受本報查詢時指,立會選舉延遲一年,現任議員為民請命的責任相應也伸延一年,議員未來一年必須肩負擋住惡法通過的責任,決定去留是在任議員責任,若完全按民調決定,「恐怕只是推卸責任的手段」;一旦決定總辭,則是抽空了阻擋惡法通過制衡力量,讓惡法通過損害選民利益,現任議員難辭其咎,故現沒有考慮總辭空間。他指,雖然未必一定擋到所有惡法:「都惟有頂硬上繼續履行在議會內擋住惡法的責任。」

 

縱觀黎智英嘅說法,就係現任議員(應該係講攬炒派)應該延任一年,要喺議員內「擋住惡法」,如果用民調決定,只係「推卸責任嘅手段」,仲話總辭令「惡法通過」嘅話會損害選民利益,要「頂硬上繼續履行在議會內擋住惡法的責任」。簡而言之,就係黎智英想攬炒派議員留任啦!

 

之前已經有分析講過,失去黎智英嘅攬炒派,就有如一班「群龍無首」嘅政客,依家黎智英成功保釋出嚟,不可能不搞局,主流攬炒派亦不可能不「聽命」於佢,所以依家出現民調結果未有,但攬炒派已經表明「傾向留守議會」,完全係意料之中!而黎智英講到好似唔駛跟民調做決定咁,說穿了,其實正正反映咗攬炒派嘅虛偽,有需要時,就攞民意嚟做自己擋箭牌,唔想跟民意果時,就話睇民調係「推卸責任嘅手段」,呢啲正正係「輸打贏要」!

 

民調會否變成裝飾品?

 

喺黎智英嘅大力「訓示」下,相信「無論」民調結果如何,主流攬炒派都會選擇留下;更何況,所謂民調由同攬炒派友好嘅「香港民意研究所」進行,會得出咩結果,可能都喺攬炒派嘅「掌握之內」。


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

4
好好笑
1
唔係呀哇
1
嬲爆

評論