「初選」涉違法 搞手「了無畏懼」?
「初選」涉違法 搞手「了無畏懼」?

過去兩日,囍雨接連同大家探討民主派所謂「初選」嘅種種問題,例如可以重複投票、涉侵犯私隱、激進攬炒派一旦把持議會嘅災難性後果等等,今日,囍雨想再深一層,同大家探討下,呢場「初選」,究竟有冇涉嫌違法?其實一路睇住已經公布出嚟嘅「初選」結果,囍雨越有一種強烈感覺,就係戴耀廷呢班人搞呢個所謂「初選」,根本就好似一場圍標;講得直接啲,根本就好似幕後大台假借民意、「欽點」屬意之人,問題係咁做嘅目的,要圖謀啲乜?

 

戴耀廷的「攬炒十步」 有部署有行動

 

繼日前中聯辦嚴厲譴責「初選」之後,港澳辦噚日亦都發聲,直指「初選」嘅惡劣本質,係嚴重挑戰特區憲制秩序,干擾同破壞香港民主選舉制度,更加係公然挑釁《基本法》同「港區國安法」。對於兩辦發聲,戴耀廷班人梗係話「莫須有」、話「不合常理、不符事實」云云,既然咁講,囍雨又不妨同大家一齊回顧下咩係事實。

 

事實之一,就係大家都記得,戴耀廷喺今年四月尾就曾公開發表題為《真攬炒十步,這是香港宿命》嘅「攬炒大計」,其中講到明「35+」嘅目的,就係要否決財政預算案、迫使解散立法會及特首辭職、特區政府停擺,如果套用「港區國安法」條文,係咪已經屬於「嚴重干擾、阻撓、破壞特區政權機關依法履行職能」呢?


再睇落去,按照戴耀廷嘅謀劃,攬炒第八步,就係「人大常委宣佈香港進入緊急狀態,中央政府把國家安全法直接適用於香港,解散立法會、成立臨時立法會、下屆特首由協商產生,大舉拘押民主派領袖」;第九步更加血腥,「香港街頭抗爭更加激烈,鎮壓也非常血腥,港人發動三罷,令香港社會陷入停頓」;而第十步,就係「西方國家對中共實行政治及經濟制裁」。戴耀廷班人成日話自己做嘅嘢「合法」、「不是非法手段」,囍雨依家就請大家睇清楚,以上一步步嘅攬炒大計,基本上每一步都擺明有部署、有具體行動、有政治目的!係咪已經屬於明顯想顛覆政權、分裂國家呢?尤其喺篇文章結尾,戴耀廷仲要引用歌劇《孤星淚》名曲《Do you hear the people sing》其中一句「 Join in the fight, that will give you the right to be free!」,根本就係煽動緊「抗爭」,係咪咁都唔違法、唔算「非法手段」?!

 

有無外力介入?應該嚴正調查!

 

另一個問題,對於「初選」以至攬炒嘅「幕後大台」問題,其實大家心中有數,當然,一切指控都應該講求證據,所以囍雨認為最好嘅辦法,就係特區政府、執法機關應該嚴肅跟進、調查,之不過咁,如果查證有外國勢力介入民主派「初選」屬實,咁係咪可能已經涉嫌違反「港區國安法」第二十九條裡面所講嘅,勾結外力「對香港特區選舉進行操控、破壞並可能造成嚴重後果」呢?

 

仲有,囍雨請大家留意,初選有個「抗爭聲明」,亦都講到明將來要否決財政預算案;如果囍雨冇記錯,初選之前,戴耀廷就已經自行決定唔要求各參選人簽署「攬炒聲明」,囍雨想問,如果攬炒議會、癱瘓政府沒有問題,戴點解要退縮?至於攬炒派立法會議員,連當日投票反對《國歌法》都唔敢,又點解?如果「初選」真係冇問題,搞手之一嘅區諾軒點解今日又突然宣布要退出?再者,如果成件事真係好似戴耀廷班人講得咁「了無畏懼」,呢班人又點解唔繼續宣揚攬炒甚至企硬反對「港區國安法」?其實,答案已經不言而喻啦!


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

15
嬲爆
1
唔係呀哇
4
搞笑咩

評論