羅冠聰具國際視野的走佬
羅冠聰具國際視野的走佬

「港區國安法」條文尚未正式公布之前,香港眾志已經宣布解散,核心成員黃之鋒亦都第一時間話退出組織;呢幾日,當大家都好奇,眾志另一核心成員羅冠聰點解唔見影時,噚日,羅冠聰就喺facebook留低一段冠冕堂皇嘅「剖白」,其實就係同大家講:我也退了;至於去邊?唔好意思,唔話你知!


睇羅冠聰成篇貼文,講到自己「走出國際」咁偉大,咁佢究竟準備去做啲咩呢?羅冠聰就話,必須要有「國際視野的政治人物」,喺民間外交層面以港人的身份發聲,所以佢就「決志承擔呢種責任…」囍雨真係想講,嘩!即係當自己係「具有國際視野的政治人物」?連走佬都講到咁「高風亮節、清新脫俗」,都真係少有囉。


不過講到「國際視野」,羅冠聰又的確幾「醒」嘅,大家諗下,當初美國疫情大爆發,羅冠聰就即刻返嚟香港避疫;依家國安法之下,就一邊叫住「香港人的抗爭是不會止息」之餘,自己又第一時間神秘閃人走咗去,仲好意思講到自己「決定好艱難」咁款?!囍雨又想問下,對於呢種彈出又彈入、淨係優先諗住保自己嘅政客,你會信佢積極幫香港人「抗爭」?!囍雨就真係好懷疑喇!


好行夾唔送 自求多福吧


咁羅冠聰打算幾時再返嚟?嗱,佢就同大家講,「今此一別,尚未知歸途何期」、「願他朝有幸,半生歸來」…既然係咁,囍雨都真係要同羅冠聰講句:好行夾唔送,兼好好保重啦!因為唔知羅冠聰依家身處嘅地方,疫情嚴唔嚴重呢?又或者,如果做咗啲涉嫌違法嘅嘢,人哋嘅法律會唔會仲辣過香港呢?就當呢兩樣都唔係問題,都唔知會唔會有種族歧視呢?羅冠聰真係要自求多福。囍雨就喺度諗,日後佢喺身處嘅地方萬一「有咩事」上嚟,又會唔會諗下香港、還是覺得你最好呢?


香港的繁華璀燦 你冇份建設


至於佢講到「從飛機望下香港的繁華璀燦,是我心目難以忘懷的一幀剪影」時,囍雨想講,唔好意思,香港嘅繁華璀燦,你冇份建設,不過有份攬炒破壞;香港有今日嘅成績,唔係你「革命」嘅成果,而係你父母果一代,甚至好幾代前人辛勤耕耘嘅果實。要走,就唔好扮偉大扮情深,囍雨認真講句:有啲嘢,你冇失去過,係唔會知道珍惜嘅!


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk


16
嬲爆
6
超無奈
17
搞笑咩
3
無意見

評論