匪徒趁火打劫 都是政府的錯?
匪徒趁火打劫 都是政府的錯?

噚日單單喺油麻地,就發生咗兩宗劫案,根據警方公布的數字,今年一月到十一月,搶劫案俾去年同期多咗四成幾;對於明顯有匪徒趁火打劫嘅問題,囍雨留意到《生果報》喺報道、評論事件嘅時候相當有心思,一時就以頭版報道稱遇劫苦主稱「冇軍裝巡邏」,一時就喺社評話政府嘅「最驚人突破」係無視「本港搶劫案升28%、街頭行劫案上升44%」。對於《生果報》嘅「邏輯」,囍雨想問一句,暴亂不斷,分散警力,《生果報》真係覺得問題在於政府、警察而唔關暴徒事?

 

《生果報》顛倒是非黑白

 

對於《生果報》想將一系列罪案都「入政府數」,囍雨覺得有啲事實大家真係要清楚。全港大約有三萬名警察,除返開兩、三更,可能最多只係有一萬名警察同時喺十八區執勤(後勤及文職果啲都唔計喇),喺每區得幾百個警察做嘢,而且近期仲花費相當人力、精力用嚟應付示威、暴亂,依家有匪徒趁火打劫,好明顯就係黑暴運動所致,《生果報》所謂「冇軍裝巡邏」,擺明又係借機抹黑政府、警察。

 

相比之下,囍雨就覺得部分市民比起《生果報》更加明辨是非,例如今朝有電台聽眾,就表示其實依家周街嘅人都戴晒口罩,根本就好難區分邊啲係學生,邊啲係匪徒;囍雨衰啲講句,啲匪徒可能一身黑暴裝束去踩幾次線,「睇到定」先去行劫,唔好講話警察好難區分呢啲係反政府人士定匪徒,就算係遇劫商舖,班人未去到俾人打劫果刻,都好難知門外果個係匪徒定係「一般黑衣人」啦!

 

政府欠缺法律止亂?

 

其實,政府本身係有法律可以應對呢啲「人賊不分」嘅問題,政府之前為《禁蒙面法》立法,就係要令到啲人唔可以喺公眾集會、遊行蒙面繼而違法,但盲反派議員要入稟挑戰可以止亂嘅法例,結果就梗係一街繼續都係帶晒口罩、蒙晒面嘅人啦!黑暴運動係因,混水摸雨、趁火打劫就係果,囍雨覺得最奇怪嘅地方,就係《生果報》以至盲反派政客,到今日都唔敢譴責暴力,唔敢同暴力割席,依家佢哋仲想將矛頭指向政府、警察,更顯得佢哋心虛!

 

綜觀《生果報》社評,內文仲敢話警力都用喺「鎮壓和平示威」,大家真係要問下《生果報》,如果暴徒打砸搶燒、殺人放火都可以叫「和平示威」嘅話,呢個世界仲有示威係「唔和平」嘅咩? 

 

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

17
嬲爆
1
超無奈
1
無意見

評論