黎智英創辦短片平台 意欲何為?
黎智英創辦短片平台 意欲何為?

反修例風波由六月到今日,已經半年有多,不過盲反派政客、媒體似乎仲未有「收手」跡象,從短期角度而言,佢哋梗係想將個勢推到去下年九月立法會選舉為止;長期而言,可能就係想奪取特區政府甚至中央嘅管治權。近月不斷「發功」嘅《生果報》老闆黎智英,日前就宣布成立短片網絡平台「一丁目」,稱要「呈現香港人在今年抗爭過程的感受與生活,並在台灣用影片感動台灣人,讓台灣觀眾更知道他們是台灣人,更要愛台灣的民主與獨立」。如果要囍雨用只兩個字嚟形容呢個平台,就係「洗腦」!


台港連結 共抗中央?


黎智英成立嘅短片平台,佢自己都講到明係要呈香港人嘅「抗爭過程」,想用嚟感動台灣人,台灣方面亦有關於「2020總統大選」嘅影片;倘若大家有留意下《生果報》近月嘅報道同評論,都會知道佢哋為咗煽動人出嚟抗爭而無所不用其極,一時話暴徒係「英雄」,一時甚至連縱火暴徒都美化成「火魔法師」。可以想像得到,新短片平台嘅成立,意味住黎智英要將「抗爭精神」傳到台灣,令台港進一步「連結」,對抗中央。


囍雨必須要點出,呢個以短片為主打、稱要反映「香港社會現狀」嘅平台,極可能會成為一個散播仇恨、美化暴力,甚至會出現假新聞嘅平台!遠嘅唔講,就講日前有港人因為走私案被通緝而喺港珠澳大橋被捕一事為例,黎智英旗下嘅《生果報》竟然都可以將拉通緝犯講到「港人被送中」咁;如果呢個短片平台喺台灣發展起嚟,大家認為呢個平台會為台灣帶來自由?定係將仇恨、對立帶到台灣,令台灣嘅抗爭都「遍地開花」呢?


台獨人士支持平台 意味深長


另一個值得關注嘅現象,喺黎智英嘅短片平台放映會上,唔同嘅嘉賓中包括有「台獨」政客林昶佐,林昶佐曾聲稱「我就是台獨」、「台獨不用高喊 我說得很自然」,甚至叫人「請叫我們台獨樂團」;當著名嘅「台獨」政客都為黎智英嘅短片平台站台,黎智英呢個短片平台想做咩,真係「心照不宣」。其實,黎智英咁做都係想將香港同台灣嘅抗爭者甚至「反中者」綑縛埋一齊,囍雨真係擔心,今日香港嘅動亂,遲早會「傳染」到對岸嘅「寶島」。


原圖:中央社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

1
點算呀
20
嬲爆
1
驚訝

評論