黎智英「轉死性」全因選舉
黎智英「轉死性」全因選舉

有好多人講過,如果一啲政客喺選舉前做出「反常」行為,咁樣一定係為咗選舉、選票;好似《生果報》老闆黎智英咁,平日無論喺佢嘅報章專欄,抑或係佢旗下《生果報》嘅報道,基本上都係全力「縱暴」,甚至稱香港呢場抗爭係「新冷戰」一部分,佢哋係「為美國而戰」。但係黎智英近日竟然「一反常態」,叫人「堅守道德底線」,暗示叫人唔好咁暴力;黎智英係轉咗「死性」,定係為咗選舉?


唔係得暴力一條路?


日前,黎智英喺《生果報》有篇題為〈我們不只得暴力一條路〉嘅文章,內容稱「不譴責,不篤灰,不割席,不等於不分皂白,罔顧是非,不是我們對抗極權邪惡,便可以不顧道德底線」、中年男子被「淋油點火焚燒,看到消息我整個人呆住了,怎麼可能魯莽如斯!這完全踰越了抗爭的道德底線!」,講到自己好反對暴力咁,黎智英做乜突然有呢個「轉向」呢?


囍雨再順住篇文睇落去,當見到黎智英話「我們刻下最理想的抗爭模式是贏取今次區議會選舉的大多數議席,利用議會和街頭抗爭與政府雙線對抗。若區議會選舉失敗,只剩下街頭抗爭,我們行動便容易趨向極端」、「贏取11月24日區議會選舉,對於我們抗爭策略非常重要」。若然看着年輕人為我們站在前線擋子彈,我們卻不行出來投票,我們將會良知內疚」等內容後,囍雨終於明白咩事喇,原來黎智英講咁多嘢,突然好有良心咁,就係為咗選舉!


為選票講乜都得


對於黎智英呢篇文章,我哋睇唔到佢係同暴力割席,因為佢都只係話人「魯莽如斯」、「踰越了抗爭的道德底線」,充其量只可以話黎智英係為選舉「譴責」暴徒;綜觀黎智英篇文章嘅上文下理,囍雨覺得有兩點值得大家注意,第一就係暴徒嘅暴力程度,已經過分到連被奉為盲反派「金主」嘅黎智英,都覺得暴徒行為過分得不能接受;第二點就係,無論社會發生咩事,黎智英心中所想嘅,始終都係選舉、議席,諗點樣透過選舉「奪權」,啲大學生點受傷、被捕,始終都唔係黎智英嘅最重要考量。甚至可以講,如果暴力對選舉有利,幾可肯定黎智英、《生果報》會繼續叫人做「衝衝子」、「火魔法師」,最後佢哋絕對係可以犧牲嘅一群!


當黎智英呼籲「勇武暫時退場」、「和理非要投票」嘅時候,囍雨覺得社會上嘅沉默大多數都應該出嚟投票,用手上一票話俾所有人聽,市民唔接受暴徒暴行,亦唔接受包庇暴徒嘅政客、媒體;「和理非」的確要投票,不過係咪要投俾「縱暴派」,就大有商榷餘地!


原圖:中央社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


35
嬲爆
2
驚訝
5
唔係呀哇

評論