美國聲援暴徒 叫暴徒要「和理非」?
美國聲援暴徒 叫暴徒要「和理非」?

暴徒近月發起黑暴運動,四處打砸搶燒,囍雨覺得一班暴徒之所以有恃無恐,全因為佢哋有三大「後盾」,第一就係部分香港市民嘅支持,第二就係盲反派政客、媒體極力維護同「美化」佢哋,第三就係「超級強國」美國嘅政要、政客都話同佢哋「同行」;囍雨今日睇新聞,見到美國副總統彭斯表示美方與香港「並肩而行」,請求示威者「留在非暴力示威的道路之上」。其實,依家啲暴徒好明顯係極度暴力,彭斯以至美國,點解唔譴責下暴徒暴力呢?

 

支持暴徒 劍指中國?

 

根據傳媒報道,美國副總統彭斯喺一個活動上,猛烈批評中國政府,然後話鋒一轉就講香港,話美國「站在自由一方」,強調美方同香港「並肩而行」,請求香港(示威者)「留在非暴力示威的道路之上」。簡單而言,彭斯一番說話,一邊係將矛頭直指中國,一邊係表示支持香港示威者,前提係叫班示威者要做「和理非」。

 

誠如內地媒體評論所指,彭斯一番說話,首先就係給中國扣上「帽子」,繼而就係借台灣、香港等問題抹黑中國、干涉中國內政。囍雨就覺得,彭斯嘅言論,絕對係連消帶打,全面打擊中國;先講中國,觀乎彭斯嘅言論,就係喺制度、法治等攻擊中國,而當佢講到香港嘅時候,稱如果中國以暴力鎮壓香港示威,中美貿易唔會達成協議,俾人感覺就係美國唔單止支持香港,甚至將香港擺上貿易戰嘅談判桌上。

 

美國不應支持暴徒!

 

囍雨覺得,彭斯對香港嘅一番判斷有極嚴重嘅錯誤!首先,彭斯要搞清楚,如果香港嘅示威者甚至暴徒係和平示威或者「和理非」,莫講話中國無需要做咩動作,就算係香港警察,都可以話唔駛點「做嘢」;香港嘅黑暴運動發展到今日,係因為有暴徒到處打砸搶燒,打爛店舖、破壞鐵路、襲擊平民甚至企圖「謀殺」警察等等,彭斯與其支持香港示威者,叫佢哋要「和理非」,點解唔直接指出示威者好暴力,叫佢停手,甚至譴責佢哋呢?

 

囍雨絕對唔相信,彭斯身為美國副總統,會完全唔知香港班暴徒有幾暴力,彭斯之所叫香港班示威者要「非暴力」或者「和理非」,完全係因為佢知道香港班暴徒已經太暴力,如果唔制止佢哋,會削弱美國政界對香港示威者嘅支持。咁點解彭斯要美國政界等繼續支持香港班示威者呢?原因好簡單,無咗香港呢隻棋,美國又點再搵其他「缺口」,借機搞中國呢?你以為美國支持香港?美國係借香港搞中國啫! 


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

20
嬲爆
2
超無奈
2
無意見

評論