暴徒「自衛性」襲警?
暴徒「自衛性」襲警?

面對暴徒無日無之、不斷升級嘅暴力行為,盲反派以至《生果報》選擇不譴責、不割席,仲要不斷將矛頭指向執法嘅警察;今日,囍雨睇《生果報》,又發現類似嘅謬誤,《生果報》評論員李怡以〈止暴制亂釋義〉為題撰文,一方面稱示威者「行為從來沒有使市民產生絲毫恐懼」,一方面又稱示威者「在多數情形下,示威者對警察的暴力,只是自衞性的反抗」,講到示威者好「和平」咁,但呢個係咪事實呢?示威者或者暴徒,真係咁「斯文」?

 

暴徒打平民 瘋狂毆警察

 

對於李怡稱「至於示威者,即使是勇武派,他們的行為從來沒有使市民產生絲毫恐懼」,囍雨真係忍唔住要講句,李怡選擇性失明!隨舉數例,喺之前嘅所謂九龍區大遊行,平民包括老人家、女商人都喺街頭被暴徒襲擊;之後到7.21遊行,更加有路過客貨車司機被暴徒圍毆。講番近少少,日前喺機場發生嘅一系列暴力事件,內地旅客同記者被禁錮、侮辱、恐嚇同圍毆,李怡仲夠膽講示威者或者暴徒無令市民恐懼?定係李怡覺得雖然有平民俾示威者、暴徒圍毆,但受害者無「產生絲毫恐懼」呢?

 

至於李怡話示威者、暴徒喺多數情況下對警察使用暴力只係「自衞性的反抗」,呢個講法就一樣咁荒謬,因為暴徒不時施暴,而且手段嚇人!喺6.12暴力衝突,暴徒衝擊、襲警,過程中磚頭「橫飛」,呢啲係「自衞性的反抗」?之後喺沙田新城市廣場嘅暴力事件,幾十個暴徒瘋狂圍毆一名警員,又係「自衞性的反抗」?又或者當晚有警員被咬斷手指,都係暴徒嘅「自衞性的反抗」?近日有警員被暴徒所掟嘅汽油彈所燒傷,大家都要問下李怡,呢啲係咪又係「自衞性的反抗」先?美化暴徒暴力,美化到呢個程度,李怡為咗反政府、中央,真係乜都講得出口!

 

反政府 不代表可以胡亂抹黑

 

老實講,班暴徒有冇打過平民、令到平民有所恐懼,或者係咪只係「自衛性」襲警,絕大部分市民以至媒體都心中有數;李怡嘅反中反共立場,其他人都好清楚,但如果因為政治立場連暴力行為都當睇唔到,甚至掉返轉話係被毆者「有錯」,咁就實在太過扭曲是非!或者被毆者唔係李怡本人,所以佢可以寫文大講「風涼話」,但對於被毆嘅受害者而言,李怡呢啲言論,根本就係「二次傷害」! 

 

原圖:文匯報

39
嬲爆
0
超無奈
4
無意見

評論

  • Andy Ho
    Andy Ho
    4年前
    0 回應 檢舉
    那有其他市民也是自衞或殺了妳是否同樣講我是自衞的不需要負責任可以嗎?

    沒有更多評論

    沒有更多評論