【精選文章】警察要「被罵要認、打就企定」?
【精選文章】警察要「被罵要認、打就企定」?

警方日前宣布準備起訴「7·28」港島衝突期間嘅被捕示威者、並控以「暴動罪」之後,引起強烈反彈,由於部分疑犯被扣留喺葵涌警署,前晚就有千名戴口罩嘅示威者發難、包圍葵涌警署叫囂「放人」,甚至一度想衝入警署。危機之間,有警察一度舉布袋彈槍控制場面。廣男相信,事後必定又會有人攞「警察舉槍」大造不盡不實嘅文章,意欲指控警察「威嚇、傷害」示威者。但大家必須搞清楚一個事實,就係有人襲警在先,而且現場情況面臨失控,在此情況下,警察舉槍既係無奈,亦係必须。


廣男覺得,大家首先有必要搞清楚當時現場發生緊咩事。根據傳媒報道,一大批人前晚全副武裝包圍葵涌警署、除咗要求「放人」,更一度企圖衝入警署;之後雖有數十警員衝出警署打算驅散暴力分子,但就反被圍攻、追打,有人掟鐵枝、雜物襲警,更有人向警察擲鏹水彈,導致至少5名警員灼傷。在此瀕臨失控嘅場面之下,一名警署警長先至取出裝有布袋彈的長槍指向暴徒。其實前晚除咗係葵涌出現危險場面,差唔多同一時間天水圍都有好多人圍差館,仲有人用煙花射傷人。


顛倒是非的指摘


所以當網絡以至社會上出現一啲顛倒是非嘅聲音,質疑警方對示威者「濫用武力」嘅時候,大家必須要睇清楚,個事實係有人惡意襲警在先,警方迫於無奈之下使用最低限度嘅武力,既係為咗保障自己個工作安全,更加係保障緊在場其他市民嘅安全。就以葵涌警署噚晚嘅情形嚟睇,部分激進分子已經出動鏹水彈、鐵枝,而且圍攻警察,甚至一度有人要衝入警署,試想下,如果當時情況失控,隨時造成流血事件,甚至「搶犯」都有可能,發展落去,後果不堪設想。警察喺呢個時候出手,正正係以專業手法履行職責。


圍警署、打警察都合理?


講到呢度,廣男覺得大家都應該反思一個問題,就係當一班示威者,包括一啲政客一次又一次指摘警方如何「不合理」、「不專業」同「濫用警權」時,好似調番轉頭又講到依家圍警署、打警察都好似好合理咁款;似乎圍警署就美其名曰「抗爭」,打警察就係「義士」,大家回想一下,之前班示威者兩度包圍警察總部,已經聞所未聞,之後又有示威者咬斷警察手指,但受到責罵嘅依然係警察,反而對施暴者施以同情,咁嘅社會係咪已經病入膏肓呢?我哋珍而重之嘅香港唔應該係咁!


原圖:文匯報

8
點算呀
36
超無奈
2
無意見

評論

你可能感興趣