黎智英想香港重演「六四」?
黎智英想香港重演「六四」?

《壹傳媒》老闆黎智英之前接受《美國之音》專訪時曾經講過,「香港民眾嘅抗爭一定會持續落去」,仲可能引發「六四事件喺香港重演」;而近期黎智英喺美國時,無論見白宮官員定係佢自己發表文章,都不斷強調依家香港人係「為美國而戰」、「官逼民反嘅暴亂爆發,後果場面難以想像,中共點會唔恐慌」等等。囍雨就睇到,黎智英旗下嘅《生果報》今日就喺頭版渲染「7.21香港人再晒冷」。順住咁嘅脈絡,唔知大家會諗到咩呢?囍雨就喺度諗,黎智英咁搞法,係咪想趁住依家嘅示威遊行,喺香港谷起一場流血暴亂、實現佢嘅「預言」重演「六四」呢?


據報道,民陣喺嚟緊7月21日會再度發起遊行,由維園起步行至終審法院,聲稱係以「獨立調查、捍衞法治、守護真相、重申五大訴求」為主題,要求政府回應民意。但當過去幾次遊行示威都例牌演變成警民衝突、暴力程度仲不斷升級之時,民陣喺呢個時候堅持再搞遊行,到時會發生咩事大家都心中有數。但呢種憂慮又極有可能變成事實,因為囍雨睇到,已經有連登仔喺網上呼籲,7.21「唔搞終審法院」,而要轉去金鐘,揚言「唔理衝唔衝,7.21去金鐘」、「7.21金鐘全民full gear(全副裝備)」,甚至有人聲言「決一死戰」。囍雨就覺得,依家所謂「晒冷」、「去金鐘」,似乎擺明就係有一班人想乘機「搞大件事」。


想見到香港失控?


囍雨咁講絕對唔係杞人憂天同散播恐慌。事實上,早前黎智英接受美國之音訪問時就講到明,話「如果中共發覺冇辦法控制香港人,就會使用『天安門事件』中嘅武力程度」,又聲稱依家中共「將好多香港人睇成『爛人』」、就好似「希特勒看待猶太人一樣」。囍雨請大家諗下,黎智英喺呢個時候大講「六四」,究竟係咩意圖呢?無獨有偶,佢嘅《生果報》用頭版報道谷人上街,仲話要「晒冷」,又用顯眼篇幅報道連登你叫「全副裝備」去金鐘,到底佢係估計香港會重演六四,定係佢個心想香港重演六四,所以係咪谷人上街,實在係耐人尋味!


如果暴力再升級……


講到呢度,囍雨請大家回想一下,一個月前當大家都講緊「和平理性」嘅示威遊行時,之後就出現咗6.9、6.12、圍警總、七一衝突等暴力事件;之後當大家又以為「七一衝突」已經係「最壞」之時,但原來「更壞」嘅事件仲陸續有來,時至今日,已經有人被捕、受傷,試諗下如果咁發展落去、暴力再升級,係咪真係要去到「搞出人命」嘅地步先知收手呢?一旦咁嘅情形成真,可能正正就係某啲政客想要嘅結果,但對於成個香港嚟講,只會係一場更大嘅災難。


原圖:文匯報

42
嬲爆
13
唔係呀哇
10
點算呀

評論

  • jthk
    jthk
    4年前
    0 回應 檢舉
    香港不會有六四,中央要行使憲法權力,拘捕幾個漢奸有乜難?
    • jthk
      jthk
      4年前
      0 回應 檢舉
      台灣有自己的軍隊,又有美國支持,台獨囂張放肆,中央都未需要即時武統。香港根本就有解放軍做後盾,玩得出什麼樣?殺雞焉用牛刀,中央大把權力在手,使乜出解放軍?什麼叫做主權(sovereignty)?就是無上的權威,亦即是說想點做就點做,祇要合乎憲法框架。祇要國家夠富強,內地十三億人民民心歸順,對國家央充滿信心與支持,香港七百萬人零頭都未係,香港班螞蚱可以亂跳再亂跳,跳得出中央的權力範圍嗎?其實都是在自殺與自殘。中國有多少省市多方面都超越了香港,香港自殘死了,對國家都沒有影響。
      • jthk
        jthk
        4年前
        0 回應 檢舉
        上次佔中三子就已經想逼解放軍出營,重演六四啦!學生圍政總,又阻些警隊維持秩序。被市民在八大院校及佔中相關網頁指出,戴耀廷身為港大法律系教授,不懂解放軍駐港條例抑或想害學生?學生開始知道自己被推入陷阱,紛紛討論,戴耀廷在兩個鐘頭後才呼籲佔中的學生退出政總,讓警察維持秩序。香港班無知的大學生,知唔知人家袋黑金,你們被推去死!香港班家長又知唔知,你們以為給仔女自由,都一樣是推子女去死?佔中不已毀了好些學生的前途,留有案底,有些仍然在監獄。唔識教育子女的,唔該唔好生啦!害人害已又害社會。

        沒有更多評論

        沒有更多評論