李柱銘扭曲是非
李柱銘扭曲是非

佔領九罪犯案噚日有裁決,法官裁定九人全部有罪。今日,盲反派元老李柱銘就喺報章撰文,以〈九子犯的是散播希望大罪〉為題,為九犯辯護、「貼金」。對於李柱銘嘅「指定動作」,廣男見慣不怪,但李柱銘喺佢嘅文章裡面,將佔領九罪犯講到係因為追求民主而被政府「打壓、入罪」咁款,將長達79日嘅違法佔領美化為 「散播愛與希望」,對於信口雌黃、顛倒黑白,廣男實在係不能接受!

 

李柱銘喺文章講到,九罪犯嘅「淪落」,係「建基於一個港人共同的卑微訴求」,就係實現普選,但「回歸以來,這個民主目標被一拖再拖」、「面對港人強烈的民主訴求,中共始終擺出一副寸步不讓的強硬姿態」云云。廣男想講,香港所有合資格選民,原本都有機會喺2017年一人一票選特首,甚至喺未來嘅一兩年「更進一步」。但喺立法會投下反對票、扼殺選民們呢個「卑微訴求」嘅,正正係一班反對派。回歸20年來,究竟咩人阻礙緊香港嘅民主進程?答案一目了然!

 

散播違法歪風才對


至於李柱銘話佔領九罪犯嘅罪名係「散播希望」,廣男覺得李柱銘完全係將啲嘢調轉嚟講,自從違法佔領之後,盲反派人士、佢哋嘅支持者甚至部份青年嘅守法意識變薄弱,好似有嘢就可以訴諸衝擊甚至暴力嚟解決咁,議會內連立法會議員、前立法會議員都將議事廳變成「抗爭廳」。議會外最嚴重果單,甚至有「港獨」派青年走上街頭搞暴動,攞磚頭掟警察,甚至當警察係「人肉沙包」係咁打,仲要破壞公物加燒車。大家真係要問下李柱銘,呢啲係咩「希望」,點樣「愛與和平」法呀?

 

李柱銘會叫兒子散播「希望」嗎?


見到咁多後生仔女因為盲反派政客口中嘅「違法達義」歪風而以身試法,廣男就諗起李柱銘果位做咗大律師、娶埋有錢女嘅公子;既然戴耀廷等人所散播嘅係「希望」,廣男真係想問下李柱銘,佢有冇將呢種「希望」灌輸畀自己啲子女或者子侄,叫佢哋迎接、一齊散播下「希望」呢?廣男估就未必有喇,又難怪嘅,衝衝撞撞,打打殺殺,梗係留畀其他人嘅仔女做啦,自己啲子女、子侄,最緊要係前程似錦嘛,李柱銘為子女「著想」嘅心態,明白嘅!


原圖:rthk

13
嬲爆
3
驚訝
3
唔係呀哇

評論