睇人死 最開心?
睇人死 最開心?

之廣男寫過文章,話有網民見到劉德華要腰斬演唱會,即刻係咁留言「黑」劉德華,不斷幸災樂禍;篇文都寫唔夠一個星期,就畀廣男見到啲網民更黑心、更惡毒嘅說話;事緣天主教香港教區主教楊鳴章因病離世,由於「政見唔同」,廣男竟然見到一班黑心網民以「喜氣洋洋」、「依家先死」,甚至用上「被天收」等字眼去回應主教離世。廣男真係想問呢啲網民一句,乜而家香港人「見人死」,先係最開心架?


政見不同 也不用「想人死」?


啲網民唔鍾意楊鳴章,當中好大原因都係因為同楊鳴章政見唔同。但廣男有個睇法,就係楊鳴章喺一啲議題有唔同睇法,或者願意因住現實而作出妥協,並唔係咩「向權貴跪低」,而係佢所關注嘅重點,係為咗改善社會貧困人士嘅環境,就誠如佢自己生前所言,「我會『為五斗米而折腰』,但這『五斗米』我想改一改,我會為「我會『為五斗米而折腰』,但這『五斗米』我想改一改,我會為社會上貧困弱小的人折腰。如果要我去求他們(高官商人),我會去求」。更何況,楊鳴章絕對唔係個別黃媒描繪得咁「建制」,例如佢曾經為劉曉波病死表示過「痛心」,又曾經質疑過全國人大常委會釋法,點解又唔見黃媒報道楊鳴章嘅時候平衡番啲呢?


退一萬步咁講,就當有個別人士唔滿意楊鳴章嘅部分立場,包括佢「反佔中」、「反對同性戀」,係咪就等於要話人「死得好」,甚至「死得遲」呢?如果係咁,係咪想香港剩番嘅人全部都係「黃絲帶」,佢哋先滿意呢?呢種「非我即敵」嘅心態,廣男認為正正就係今日香港嚴重撕裂嘅主因,甚至係香港變得冷漠,令人變得冷血嘅最大原因。


為楊鳴章說句公道話


廣男雖然唔係咩文科人,但曾經睇過一本由知名學者所寫、關於「正義」概念嘅書籍,入面講到有好多人追求制度上的正義,呢樣嘢冇問題;但喺現實生活入面,我哋去減少、消除生活當中嘅不公義問題,其實同樣重要。楊鳴章部份令人覺得「支持」建制嘅說話,可能會令某啲人唔鍾意,但佢願意因為窮人而「折腰」、為其他人發聲嘅心態,正正就係想消除現實生活中嘅不公義或者不公平情況。如果只係睇新聞見佢有幾句話唔啱聽就要人「早啲死」,根本就係冷血、品格低劣,而且冇人性!


原圖:RTHK

22
令人傷心
5
唔係呀哇
1
無意見

評論

你可能感興趣