全世界都唔係專家 林卓廷先係「專家」
全世界都唔係專家 林卓廷先係「專家」

雖然廉署、律政司已經決定唔會就UGL事件檢控全國政協副主席梁振英,但盲反派依然「窮追不捨」,好似佢哋先係最「權威」,先有權決定告唔告梁振英咁;噚日,休假完番香港嘅律政司司長鄭若驊見記者回應事件,講到明律政司工作不偏不倚、一視同仁,反問能夠做到呢個檢控決定,點解要另外尋求多一個法律意見。向來以「廉政」專家自居嘅民主黨立法會議員林卓廷,就話鄭若驊嘅法律專業屬調解訟裁,唔係刑事或者貪污案嘅專家,律政司應重新檢視案件,並尋求獨立法律意見云云。廣男真係好想講句,全世界都唔係專家,只有以林卓廷為首嘅政客、評論員以至傳媒先係「專家」,咁得未呀?


資深大律師不是法律專家?


對於林卓廷話鄭若驊唔係咩刑事案專家等等,廣男覺得「相當有趣」,廣男睇到呢番說話第一個反應就係,資深大律師唔係專家,唔通你林卓廷係專家咩?廣男唔知林卓廷有冇睇清楚鄭若驊履歷,鄭若驊除咗喺仲裁方面有番咁上下成就之外,其實鄭若驊喺2011至2017年擔任過香港高等法院原訟庭暫委/特委法官;一個做過高院法官嘅資深大律師,處理唔到刑事案件?林卓廷作為一個「外行人」去質疑內行人,實在惹笑。


再者,林卓廷指律政司司長唔係刑事專家所以要重新檢視案件嘅講法,邏輯都好有問題;就算廣男退一萬步「認同」鄭若驊唔係咩刑法專家,乜律政司入面得一個法律專業人士嘅咩?刑事檢控專員又唔熟刑事法呀?其他法律專業人士又處理唔到UGL事件呀?林卓廷玩政治攻訐,想隊死鄭若驊甚至梁振英都算喇,講嘢可唔可以有啲水平呀?


林卓廷先係「專家」?


當以林卓廷為首嘅盲反派人士係咁質疑律政司嘅時候,廣男想問一句,係咪律政司唔係專家,廉署唔係專家,審查貪污舉報諮詢委員會(入面亦有資深大律師喎)又唔係專家,而你林卓廷或者你班盲反派自己友先係「專家」呢?講咗咁耐,林卓廷完全無證據話人犯法,但就係咁迫律政司作出檢控,係咪玩政治凌駕法治先?


老實講,當林卓廷係咁話自己收到咩風、知道咩消息嘅時候,廉署明明係「保密」仲要係「密密實實」果隻,林卓廷一個前初級調查員會知道咁多嘢,佢平時匿埋喺廉署執行處處長枱底度「收風」架?好心唔好扮有內幕啦!引用前副廉政專員郭文緯先生兩句說話,「要知道林卓廷在廉署只工作三年,當年只是個助理調查員,職位所能接觸到的機密案件資料實在少之又少」、「如非處理該案的人員,根本無法得知該案的進展及案情,這樣的Need-to-know原則,在廉署執法上恆之有效。」所以當年喺廉署做「初級的調查員」嘅林卓廷話知道廉署內部什麼消息、得到甚麼UGL事件什麼調查資料等,都係得個吹字,講咗四年都攞唔出證據,你唔係信佢呀嘛?!


原圖:RTHK

20
好好笑
3
唔係呀哇
1
驚訝
1
無意見

評論